Ga naar inhoud

microsoft account


nine

Aanbevolen berichten

Misschien heb je nooit een verificatie van je Microsoft account uitgevoerd. Doe het dan nu.

 

Open deze webpagina: https://account.microsoft.com/

Log in met je gebruikersnaam (e-mail adres) en wachtwoord.

 

 

Ga naar het tabblad Beveiliging (1) en klik op Gegevens bijwerken (2).

5a078859618a3_VerificatievanMicrosoftaccount(1).JPG.182dd18b39d7256b2422697c569d85f3.JPG

 

 

Als je ooit een alternatief e-mail adres hebt opgegeven gehad bij het aanmaken van je Microsoft account dan zal dat gedeeltelijk getoond worden daar waar ik een rood kader geplaatst heb. Klik op dat e-mail adres om door te gaan.

Indien dat e-mail adres nooit is opgegeven geweest, klik dan op ik heb geen van deze gegevens.

5a078859eb119_VerificatievanMicrosoftaccount(2).JPG.8ffb2b6e3e1f4d10078ed6219cb3ba9c.JPG

 

 

Bevestig je e-mail adres in het luik dat ik rood omkaderd heb (1) en klik op Code verzenden (2).

5a07885a86954_VerificatievanMicrosoftaccount(3).JPG.4590190c72325ab5a89118780a6367f5.JPG

 

 

Ga nu naar je Postvak IN en kopieer de code die je van Microsoft ontvangen hebt.

Plak (Ctrl + v) de code in onderstaand venster (1) en klik op Bevestigen.(2)

5a07885b30ca8_VerificatievanMicrosoftaccount(4).JPG.55df16cf72476680cebcf263ea162a7e.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske, ik heb uw instructies van hierboven gevolgd, eerst beveiliging en dan gegevens bijwerken...en dan was alles ok geen identiteitdcontrole, ik ben dan verder gaan snuisteren, heb alle vakken eens geopend en kwam dit tegen...wat nu???  nine

Knipsel.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat is toch een Microsoft account hoor, maar je hebt deze ingesteld op basis van je Telenet e-mail adres.

 

Ga maar eens kijken bij Accounts:

Ga via Start naar Instellingen (tandwiel icoontje) en klik op Accounts.

Daar kun je zien of je met je Telenet adres inlogt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je post met die afbeelding verborgen gezet want je e-mail adres was voor iedereen leesbaar en dat is niet wenselijk. Nooit meer doen hé!

Het gaat dus wel degelijk om een Microsoft account.

 

Blijkbaar beschik je over twee Microsoft accounts. Eentje is gebaseerd op je Telenet adres en gebruik je als gebruikers account voor je Windows. De andere is gebaseerd op een ander e-mail adres (hotmail?) en gebruik je als inlog voor Skype. Het is met deze laatste dat je die meldingen hebt ontvangen denk hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.