Ga naar inhoud

amr bestand converteren


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Bestaat er een mogelijkheid om amr bestanden van mijn telefoon automatisch te converteren naar bvb.MP3 bestanden nadat mijn PC deze

herkent .Of is het noodzakelijk dat ik deze elke keer  zelf coverteer met de geschikte converteer software nadat ik de amr bestanden heb overgezet naar mijn PC?

Dank u.

Dummy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van helemaal niet converteren, maar meteen kunnen afspelen?

 

Jouw computer draait op Windows 7. Welk programma gebruik jij om audio bestanden mee te openen? Ik gok op Windows Media Player. Je schijnt eerst een codec pack te moeten installeren, voordat Windows Media Player .amr bestanden kan afspelen.

Een andere mogelijkheid is het installeren van een andere player: VLC Media Player, hier te downloaden: https://www.videolan.org/vlc/index.nl.html

VLC kan .amr bestanden direct afspelen. Heb ik net getest door een .amr bestand te downloaden van internet.

Ik dubbelklikte op dat .amr bestand en het werd direct afgespeeld door VLC. (VLC heb ik op mijn pc ingesteld als standaard muziekspeler)

 

Ik gebruikte de volgende website over .amr bestanden als bron voor mijn informatie: https://www.lifewire.com/amr-file-2619620

 

 

aangepast door porrelaar
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je die amr bestanden nu direct kunt beluisteren, Dummy.

 

Wat je opmerking betreft over het niet ontvangen van een mail bij een reactie op jouw vraag:

Je bent automatisch geabonneerd op reacties op een topic dat jij gestart hebt. En je hoort een notificatie mail te ontvangen wanneer iemand op jouw vraag gereageerd heeft. Op voorwaarde dat jij zelf niets gewijzigd hebt in je accountinstellingen.

Je kunt dat zo nagaan:

Klik op je naam die helemaal rechts bovenaan deze pagina staat.

Klik dan op Accountinstellingen.

In het volgende venster klik je onder Andere instellingen (dat staat helemaal rechts op die pagina) op Meldingsinstellingen.

In het venster Meldingsinstellingen kun je zelf aangeven wat er moet gebeuren wanneer iemand op jouw vraag reageert.

Daarna eventuele wijzigingen natuurlijk wel opslaan door onderaan op die pagina op de knop Opslaan te klikken.

Dit zijn in dat venster mijn instellingen:

 

5a2d2c07e4724-2017-12-10_13_37_47-Meldin

 

Had jij die instellingen ook al zo staan? Dan kan het gebeuren dat de notificatie mail in de map Spam of Ongewenste e-mail is beland.

Ik meen dat jij Thunderbird gebruikt als e-mailprogramma. Dat las ik tenminste in een ander topic van jou.

Thunderbird ziet notificatie e-mails van PC Helpforum als een mogelijke scam (bedrog / oplichterij), wanneer in die mail een url (internetadres) staat dat niet van PCH zelf is. Je krijgt dan een duidelijke waarschuwing in beeld, waarvan hieronder een voorbeeld:

 

5a2d2da247918-Dit_bericht_kan_een_scam_z

 

Je kunt die waarschuwingen van Thunderbird zelf niet voorkomen. Dit komt door de manier waarop PCH deze notificatie mails verstuurt. Ik negeer die waarschuwing gewoon, wanneer het een e-mail van PCH betreft. Ook in mijn vorige reactie op jouw vraag stonden links naar andere websites. Thunderbird zal dan een waarschuwing geven: "Dit bericht kan een scam zijn".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Porrelaar,

Dank u voor de heldere uitleg.

Om de èèn of andere reden was de PCH site bij mij gemarkeerd als ongewenst, ik heb dit nu veranderd en dit zal nu wel opgelost zijn .

Graag zou ik nog eens op een vorig topic van mij willen terugkomen nl. het printen met Google chrome. Zou het kunnen dat ik nu via de google cloud moet werken om af te printen?

Misschien is dit niet jouw "Afdeling" maar omdat er nog geen reactie is op die vraag wil ik toch maar eens proberen.

Dank u.

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult dit topic bedoelen:

 

Het printen van webpagina's is zeer zeker niet mijn afdeling. Ik ben al zeker 10 jaar geleden gestopt met het printen van webpagina's. Die afdrukken zagen er altijd gruwelijk slecht uit, of het nou een webpagina was die getoond werd in Firefox, Chrome of Internet Explorer. Vaak werd eerst de tekst geprint en kwamen onderaan nog een aantal afbeeldingen. De print zag er dus meestal heel anders uit dan de webpagina.

Als ik tegenwoordig de inhoud van een webpagina wil opslaan, dan selecteer ik met ingedrukte linker muisknop de relevante tekst en afbeeldingen, ik druk dan op Ctrl-C om de geselecteerde tekst (+ afbeeldingen) te kopiëren, en daarna plak ik die in een nieuw Word bestand.

Ik print sowieso veel minder dan vroeger. Wanneer ik iets digitaal heb opgeslagen, dan heb ik meestal geen behoefte om die gegevens ook nog eens te printen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie op mijn vraag.

In tegenstelling tot jouw ervaring lukte mij dit in het verleden prima en met internet Explorer nog altijd.

Dat afprinten betreft dan meestal een blad uit een cataloog of een afbeelding voor de kinderen of een gebruiksaanwijzing.

Ik wil jou en de ganse ploeg bedanken voor de geboden hulp ook weer dit jaar,om in voor ons begrijpbare taal oplossingen te geven over de problemen die wij ervaren met de PC en randapparatuur.

 

Dummy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.