Ga naar inhoud

account


Gast

Aanbevolen berichten

Quote

Als je terug naar hier bent gekomen om op een Windows forum te komen spotten met Microsoft en reclame te maken met Linux distro's dan ben je hier niet op je plaats.

Dit zijn woorden van moderator Droske! waar om weet ik niet??? Wie me kan vertellen waar ik spot met MS of reclame maak voor een Linux distro ...ja die wint de eerste prijs he!

Tegendeel in week heb ik nog lid van uit Zorin.Be naar jullie gestuurd waar ik mod ben en ook van uit lLnux-Anders .be worden leden met Windows vragen naar PCH gestuurd!

Twee fora's beantwoorden enkel Linux vragen!.ben niet welkom volgens Droske(al 2 berichten verwijderd)

Geen probleem hoor,gewoon mijn account verwijderen , zo als Droske het ergers wil toch!!

Natuurlijk zoek ik wel ander fora om mee samen te werken!

Was fijn samen werken met jullie!

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALLE berichten omtrent deze discussie zijn uit het topic verwijderd. Zij betekenden geen meerwaarde voor de vragensteller in betreffend onderwerp. Net zo min als persoonlijke commentaren thuishoren op een "open forum". Deze mag je steeds via PB onder de aandacht brengen van de beheerders, zodat naar een aanvaardbare oplossing kan worden gezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Mijn verzoek mag je gerust doen hoor!

Op 14-12-2017 om 23:21, fcbrugge zei:

Als je terug naar hier bent gekomen om op een Windows forum te komen spotten met Microsoft en reclame te maken met Linux distro's dan ben je hier niet op je plaats.

Wat moderator Droske schreef,heb daar helemaal geen zin in.Want plaatje klopt totaal niet,je mag zoeken in al mijn berichten met dit account en ook mijn vorige ,je zal geen letter lezen waar ik spot met Windows!!!Zelfde verhaal over Linux nooit of nooit zou ik zo iets doen in topic van iemand anders!!!Wil ik reclame maken voor één Linux distro,doe ik het wel in het onderdeel van Linux(denk dat zo iets mag toch?)

Volgens de moderator ben ik niet op mijn plaats,ja dan gaan we weg he,simpel toch!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.