Ga naar inhoud

CD branden in etappes ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb een discussie lopen over branden van cd 

 Maar misschien hebben jullie het liever dat ik er weer een nieuwe van maak ?

 

Ik ben nu muziek aan het branden , en vraag mij af of dat achter elkaar door moet gaan 

Of kan ik bv. vandaag een aantal liedjes branden en volgende week weer verder gaan ?

Of moet ik ze dan nummeren ?

 

En de volgende kan hier misschien wel bij ?

Als ik muziek op mijn afspeellijst heb staan ,om te branden ,

Kan ik deze lijst ook ,, kopieeren naar,,  een USB stick ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een muziekcd maakt: die moet zijn afgesloten om te kunnen afspelen, en dus kun je niet volgende week wat bijbranden.

maak je een data-cd, dus kopieer je mp3 bestanden, dan kan dat wel als je een herschrijfbare cd gebruikt.

maar wil je zo'n cd afspelen in een audio-apparaat/autoradio etc, dan loop je vaak tegen de beperking aan dat zulke apparaten niet met herschrijfbare cd's overweg kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/12/2017 om 16:30, bernard zei:

En een afspeellijst kopieeren naar een USB stick wordt ook een probleem ?

Een afspeellijst is slechts een lijst met verwijzingen naar de locaties van de nummers in de lijst.

Enkel de lijst kopieren naar een usb stick heeft dus weinig zin als je die wil gebruiken op een ander toestel.

Je moet de muziekbestanden zelf ook op de stick zetten maar dan klopt verwijzing naar de locatie in de afspeellijst niet meer en is die dus onbruikbaar.

 

Beste is om de nummers (bestanden) op de usb stick te zetten en dan voor de bestanden op de stick een nieuwe afspeellijst aan te maken op de stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.