Ga naar inhoud

windows voorbereiden


nine

Aanbevolen berichten

goeie uitleg...maar ik ga die nog eens een paar keer moeten lezen, geen nood, ik ben dat gewoon...ik heb een trage euro...en door herhaaldelijk te lezen begrijp ik het beter...dat zal voor na de feesten zijn...ik heb 2 dagen volk...en dus dienstdoende chef in de keuken...

 

fijne feesten, bedankt voor de uitleg, ik neem opnieuw contact op na de feesten...

 

liefs,  nine

 

het account van m'n dochter heb ik veranderd...anders denk ik teveel aan haar en dat is niet goed voor mijn moraal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je met je Telenet account je Microsoft account bedoelt, JA.

 

In dat geval, noem dan a.u.b. die account geen Telenet account meer maar Microsoft account.

 

Er is je nu al door meerdere personen uitgelegd dat een Telenet account geen Microsoft account is maar dat je wel een Microsoft account kunt instellen op basis van een Telenet e-mail adres zoals u ooit gedaan hebt.

Je zou het nu toch moeten kunnen snappen hé.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag nine,

 

Als uw computer opstart moet je dan paswoord ingeven?

Welke account uw computer heeft maak totaal niks uit.

Als het goed werkt dan laat je zo.

Het is totaal geen belang dat je Lokaal (perfect), Microsoft account (perfect) of Telenet account (perfect) hebt.

Op mijn computer hoef ik zelfs niet aan te melden en dat heb ik liever.

Al die account is echt een flauwe grap van Microsoft.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe nog éénmaal een poging droske...

 

het telenet account komt van mijn provider en dat is dus telenet, de mannen die me internet verschaffen....

 

volgens mij is dat dus telenet account, maar jij zegt dat het microsoft account is en dat is volgens mij m'n hotmail, indertijd aangemaakt om gebruik te kunnen maken van de skype...

 

gmail, die heb ik aangemaakt omdat men dat liefst had op de forums...

 

mijn probleem is dus dat telenet microsoft zou zijn....dat snap ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, nine zei:

het telenet account komt van mijn provider en dat is dus telenet, de mannen die me internet verschaffen....

Klopt.

 

5 minuten geleden, nine zei:

volgens mij is dat dus telenet account, maar jij zegt dat het microsoft account is en dat is volgens mij m'n hotmail, indertijd aangemaakt om gebruik te kunnen maken van de skype...

 

Hier ga je de mist in. Om een Microsoft account in te stellen moet je een e-mail adres ingeven. Dat kan zowel een hotmail, outlook.com, msn.com, live.com, gmail.com, Yahoo.com, enz.  als een e-mail adres van je provider zijn (in uw geval Telenet). En u hebt een Microsoft account ingesteld op basis van je Telenet e-mail adres. Als je me niet gelooft dan zoek ik de afbeelding op die je zelf in een vorige onderwerp geplaatst hebt en waarin dat overduidelijk te zien is. Ik heb zelfs je naam uit dat adres verwijderd om privacy redenen. Voor mij is het jammer genoeg duidelijk dat je absoluut niet weet waar je mee bezig bent en er ook niet in slaagt om het te leren. Dat is jammer voor u. Maar ik kan niet schijnheilig zijn en zie me na zoveel pogingen om tot enig resultaat te komen genoodzaakt de feiten te stellen zoals ze zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat je dat verwijderd hebt droske...en ik snap ook uw frustraties om het een leek zoals ik proberen duidelijk te maken...en ik geef je gelijk dat je je tijd beter aan iets anders besteed...

 

ik ga m'n pogingen ook staken...ook al krijg ik de laatste week en zelfs al iets langer geen bericht meer dat m'n microsoft account niet in orde zou zijn...

 

aan wat het ligt...geen idee...

 

ik begrijp je droske, geen negatieve gevoelens...

 

bedankt voor alle moeite...

 

nine

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.