Ga naar inhoud

connectieproblemen wifi adapter TL-WN823N


jmn

Aanbevolen berichten

Ik kan jullie prima volgen hoor stegisoft, dr hangt nu een LAN-kabel aan. Beter.

Maar het probleem met die driver heb ik in m'n start-topic beschreven: hij zegt dat hij geen adapter kan vinden, terwijl hij er in zit en het regelmatig ook doet.

Zie bijlage

 

 

tplinkfout.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je op een ander computer of zo de adapter testen om te zien of het niet stuk is?

 

Eventueel in apparatenbeheer helemaal onderaan usb-driver een voor een met de rechtermuisknop installatie ongedaan klikken.

Herstart de computer en Windows zal opnieuw installeren.

Test dan of adapter wordt gezien door Windows

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijderen bij apparaat beheer had ik al gedaan, stuurprogramma's ook aangevinkt om te verwijderen.

Zonder resultaat.

 

Op de pc van m'n dochter zit ook een wifi-usb adapter. Dus die heb ik even gewisseld en het probleem lijkt opgelost.

Op haar pc vindt ie ook netjes de adapter tijdens de driverinstallatie vanaf cd-rom of vanaf link in een eerder post.

Dus het lijkt een moeizame relatie tussen mijn laptop en die bewuste wifi-adapter.

 

Wat mij betreft prima zo. 

Als je graag verder wilt, hoor ik het wel :-)

 

In elk geval hartelijk bedankt weer voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎12‎-‎2017 om 16:59, jmn zei:

Dit staat er nog, als ik de eigenschappen bekijk.

Zie bijlage.

Ben lekker bezig geweest... :-)

 

eigenschappen wifi5.jpg

Zit ik nog wel met bovenstaande.

Dat lijstje was langer, maar daar heb ik dus dingen van verwijderd. Volgens mij werkt alles naar behoren, of is dat schijn? Ik weet niet meer wat er precies allemaal stond.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.