Ga naar inhoud

Muziek verzenden ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ja, een iPad krijgt ook updates. En dat is maar goed ook. Die updates verbeteren fouten en dichten gaten in de beveiliging.

 

Wanneer ze in plaats van een iPad zou kiezen voor een android tablet, dan zou ze ook updates krijgen.

 

P.S. Ik snap alleen niet wat de titel “Muziek verzenden” te maken heeft met je vraag of een iPad updates krijgt...

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, daar was ik zelf ook al wel zeker van , maar nu weet ik het zeker .

 

Wat betreft die andere mail van muziek sturen naar de kinderen , heb ik daar iets verkeerds gevraagd ?

Ik heb al eens eerder een link  verstuurd met gegevens o.i.d. 

En daarom dacht ik ook dat het met muziek kon . 

Mocht ik iets gevraagd hebben wat niet door de beugel kan , dan mijn excuses daar voor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de vraag van muziek verzenden en Ipad updates  met elkaar te maken heeft snap ik ook niet .

Waarschijnlijk zijn deze 2 onderwerpen door e;kaar gegaan ??

De bedoeling was dus 2 onderwerpen  , 1 over de muziek en de ander over de Ipad 

Zal wel met leeftijd te maken hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, bernard zei:

Zal wel met leeftijd te maken hebben ?

Vast wel... :winked:

 

Ik heb intussen je andere topic (over muziek verzenden via e-mail) ook gezien.

Ik vermoed dat jij het topic waar we nu in bezig zijn per abuis een verkeerde titel hebt gegeven. Je was in gedachten al (of nog) met je andere topic bezig. Kan gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen jij was in de war... Doordat jij 2 topics plaatste met dezelfde titel bracht jij ook stegisoft en Passer in verwarring. Die dachten dat jij twee keer dezelfde vraag had gesteld. En daarom heeft Passer je andere topic afgesloten. Zie hier: https://www.pc-helpforum.be/topic/68712-muziet-verzenden/?tab=comments#comment-539890

 

Daarom zal ik die andere vraag van jou ook maar hier beantwoorden.

Wanneer jij je afvraagt of het mogelijk is om een bepaald type bestanden via e-mail te verzenden, dan moet je dat gewoon gaan proberen. Je maakt dan een nieuwe e-mail aan, je klikt op het pictogram met de paperclip en je bladert dan naar een stukje muziek toe om dat toe te voegen aan je e-mail.

Daarna verzend je die e-mail naar jezelf. Even later komt die dan aan in jouw Postvak IN. Hoera, het is gelukt!

 

Waar je wel rekening mee moet houden is de totale grootte van de e-mail.

Iedere internetprovider heeft zijn eigen maximum grootte gesteld voor e-mails. Bij Gmail is dat 25 MB. Maar bij KPN mag een mail volgens mij niet groter zijn dan 10 MB.

Wanneer jij een e-mail verzendt vanaf jouw Gmail account naar het Gmail adres van iemand anders, dan mag de mail dus 25 MB groot zijn.

Stuur jij diezelfde mail naar iemand met een e-mailadres dat eindigt op @planet.nl of @ kpnmail.nl, dan mag de mail niet groter zijn dan 10 MB. Is die mail toch groter, dan zal het verzenden wel lukken, maar de mail wordt dan mogelijk geweigerd door de server van KPN. Je zult dan van KPN een mail krijgen dat de mail niet bezorgd kon worden.

 

Is je vraag over het verzenden van muziek via e-mail hiermee beantwoord of heb je er nog meer vragen over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.