Ga naar inhoud

Windows herstelt niet meer na onderbreken update


Quiera

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, droske zei:

Is het verleden tijd of tegenwoordige tijd? Ik begrijp niet of je nu bedoelt dat je het eerder al op Disabled had gezet of dat het nu pas op Disabled is gezet.

Sorry, nee ik had hem wel op disabled gezet. Ik had alleen een type foutje gemaakt. Hij staat nu op disabled en doet nog steeds het zelfde als daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je er ook aan gedacht van de instellingen op te slaan?

 

Op 6-1-2018 om 20:32, droske zei:

Omdat je de uitgevoerde wijzigingen nog moet opslaan alvorens de BIOS af te sluiten is de optie Exit & Save Changes net datgene wat we wensen.

Klik daarom op ENTER om dit uit te voeren.

Je kunt nu de bewerking alsnog ongedaan maken door naar Cancel te gaan en dan op Enter te drukken maar dat is nu niet de bedoeling.

Standaard staat OK geselecteerd (zwarte achtergrond) en daar gaan we voor. Klik daarom op ENTER.

5a511d4e46b68_ASUSExpressGate5.thumb.JPG.6d016646de0ba60141ababa04a09dda4.JPG

 

De BIOS wordt gesloten en de pc gaat opstarten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 23:22, droske zei:

Doe eens Je pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op je bestanden in Windows 10

 

De meest geschikte methode voor u is nu " Via de Windows 10 installatieschijf of Windows 10 installatiemedium (USB- stick)"

Sorry voor de late reactie! 
Maar als ik dit lees moet ik hiervoor in windows zijn als ik het goed begrijp? Maar ik kan stap 1 al niet uitvoeren omdat ik niet in windows kom :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat u moet volgen is De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)

Daarvoor moet je niet in Windows zijn. Je moet wel een Windows 10 installatiemedium aanmaken via een andere computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2018 om 15:04, droske zei:

Wat u moet volgen is De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)

Daarvoor moet je niet in Windows zijn. Je moet wel een Windows 10 installatiemedium aanmaken via een andere computer.

Ik heb gedaan wat in er stond maar er staat niks over wat ik daarna moet doen. Ik heb nu de usb in de pc gedaan en aan gezet maar er gebeurt nog steeds niks. Is er iets anders dat ik moet doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heb je er dan overheen gelezen want er staat daar:

 

Plaats de Windows 10 installatie USB- stick op een vrije USB- poort en herstart de computer.

Start de computer niet automatisch op vanaf die USB- stick moet de opstartvolgorde in het BIOS aangepast worden.

 

Om in het BIOS te geraken moet je enkele seconden na het aanzetten van de PC op een toets drukken (als de melding van je BIOS merk in beeld komt). Welke toets je moet indrukken, hangt af van je moederbord. Je kan dit aflezen tijdens het opstarten of je kan het opzoeken in de handleiding van je moederbord. Meestal is het de F1 toets of DEL toets.

 

 

Je moet dus naar de BIOS gaan om de opstartvolgorde zodanig aan te passen dat je pc van de usb stick opstart en niet van de harde schijf waar je Windows op staat.

Maar probeer eerst eens of de F8 toets op uw pc het bootmenu aanroept. Dus onmiddellijk na het opstarten van de pc de F8 toets indrukken (tokkelen).

Als je in het bootmenu komt (blauwe achtergrond en witte tekst) navigeer dan met de pijltoetsen naar de USB stick en druk enter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, droske zei:

Blijkbaar heb je er dan overheen gelezen want er staat daar:

 

Plaats de Windows 10 installatie USB- stick op een vrije USB- poort en herstart de computer.

Start de computer niet automatisch op vanaf die USB- stick moet de opstartvolgorde in het BIOS aangepast worden.

 

Om in het BIOS te geraken moet je enkele seconden na het aanzetten van de PC op een toets drukken (als de melding van je BIOS merk in beeld komt). Welke toets je moet indrukken, hangt af van je moederbord. Je kan dit aflezen tijdens het opstarten of je kan het opzoeken in de handleiding van je moederbord. Meestal is het de F1 toets of DEL toets.

 

 

Je moet dus naar de BIOS gaan om de opstartvolgorde zodanig aan te passen dat je pc van de usb stick opstart en niet van de harde schijf waar je Windows op staat.

Maar probeer eerst eens of de F8 toets op uw pc het bootmenu aanroept. Dus onmiddellijk na het opstarten van de pc de F8 toets indrukken (tokkelen).

Als je in het bootmenu komt (blauwe achtergrond en witte tekst) navigeer dan met de pijltoetsen naar de USB stick en druk enter.

 

Oke ik heb dit gedaan en ik kom nu in een menu waar ik een optie moet kiezen tussen: doorgaan , ander besturingsysteem , problemen oplossingen en pc uitzetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.