Ga naar inhoud

Windows herstelt niet meer na onderbreken update


Quiera

Aanbevolen berichten

Mijn update van de computer werd per ongeluk onderbroken en nu wilt windows zich niet meer herstellen. Ik krijg continu het bericht: ''express gate is not installed on your system or te instalation is incomplete. to get internet access within seconds of starting your computer. please use express gate installer to install express gate.'' 
Hierna draait het laad cirkeltje een paar keer met het windows teken. Hierna geeft hij 2 seconde aan dat hij gaat herstellen en dan begint hij weer opnieuw.  Ik heb verder geen verstand van computers dus ik hoop dat iemand mij kan helpen :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gezien er nog niemand op je vraag inpikte, Quiera  (welkom op PCH!), doe ik even een poging - we zien wel hoever ik raak...

 

Probeer even of je nog in veilige modus raakt:  https://www.pc-helpforum.be/topic/64887-windows-10-opstarten-in-de-veilige-modus/

 

Indien dat lukt, probeer dan een herstelpunt terug te zetten https://www.pc-helpforum.be/topic/59317-een-herstelpunt-terug-plaatsen-in-windows-10/

 

(moest je in veilige modus raken, kan je misschien best delen van het tweede topic uitprinten zodat je alles stap voor stap kan volgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Passer zei:

Gezien er nog niemand op je vraag inpikte, Quiera  (welkom op PCH!), doe ik even een poging - we zien wel hoever ik raak...

 

Probeer even of je nog in veilige modus raakt:  https://www.pc-helpforum.be/topic/64887-windows-10-opstarten-in-de-veilige-modus/

 

Indien dat lukt, probeer dan een herstelpunt terug te zetten https://www.pc-helpforum.be/topic/59317-een-herstelpunt-terug-plaatsen-in-windows-10/