Ga naar inhoud

contactpersonen loopt deze steeds vast


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens deze bron is het gedaan met Windows live mail

Ik zou overschakelen naar deze mailprogramma

Ik had wel in Linux gedaan en dat programma kon de mailadres en alles volledig in uw plaats installeren mits je mailadres en paswoord ken.

Mogelijk kan je vanuit dat programma uw bestanden redden.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook al gelezen dat windows live mail niet meer sinds 10januarie 2017 niet meer te downloaden was.

Ik had onder tussen ook al thunderbird ge installeerd ik had via senioren web een  programmaatje MailStore Home  gekregen zodat je backup van je concepten en mail berichten kon op slaan.
Maar geen contacten.

 

maar het vreemdste is dat een ouwe account van me vrouw ook windows live mail op zit op de zelfde pc en deze werkt wel kan gewoon in haar contactpersonen komen.
Maar ga ik naar mijn account dan wil dat niet.
We hebben ons best gedaan maar vind het toch maar vreemd. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie voor zover.

 

Ik heb gewoon een windows 7 

Ik had gewoon eerst overal gekeken en gezocht hoe ik me bestanden over kan zetten en kwam toen op een site en hun gaven dat als advies en toen wist ik nog niet welke mail programma ik zal nemen.

Ook wou ik daarmee de adres boek proberen terug te krijgen.

Maar vind het gewoon vreemd dat ene account op zelfde pc wel window mail werkt en andere account niet, kan je me dat verklaren.

Verder werkt thunderbird wel goed hoor is ook uitgebreid en duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar vind het gewoon vreemd dat ene account op zelfde pc wel window mail werkt en andere account niet, kan je me dat verklaren. 

Het kan verklaren dat de ene pc juist dat update kreeg en de andere niet.

 

Nu zeg je iets anders: Windows mail

Windows mail is totaal anders dan Windows live mail.

 

Typ eens rechts onderaan op vergrootglas dit: m

Ziet je nu mail dat is dat Windows mail

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk ik kan een type fout maken het is windows live mail

 

Quote

Het kan verklaren dat de ene pc juist dat update kreeg en de andere niet.

 

 

het is gewoon 1 pc met administrator (ik) en me oude account van me vrouw.

Bij mij staat iets donker gekleurd van facebook en bij haar niet daar staat !:0000 boven aan en dat had ik ook
Dat van facebook heb ik ook niet meer op de site staan dus deze zoekt hem via me adres boek, als ik die nou weg kon krijgen misschien is het dan opgelost, maar hoe kom je daar bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ik had in begin een foto geplaatst daar kan je zien dat er iets is aangeklikt op achter grond (licht blauw)

5a59ef2eb8dc5_ScreenHunter121.thumb.jpg.d062e3e98b9316e023f35361c1b12187.jpg

 

Normaal als je naar contactpersonen gaat staat er nooit iets aan geklikt nu staat het direct aan geklikt dus het programma zoekt dit dan maar staat niet meer op facebook maar ook niet meer op de site.

dus kon ik er maar bij komen om dit te verwijderen misschien is het dan opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.