Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop met windows 10 +64 bits.  Mijn browser is Google Chrome.

Als ik bv muziek stream of eventjes enkele minuten van mijn laptop wegga (ongeveer 2 minuten) is het beeldscherm op zijn uitgangspositie terug en moet ik mijn toegangscode opnieuw intikken om opnieuw toegang te krijgen.  Maar die toegang is gebleven waar  hij was ervoor en de laptop heeft ondertussen verder gewerkt (zoals bijv bij downloaden van een programma).

Het is echter zeer vervelend dat ik dan steeds mijn pincode moet intikken.

Hoe kan ik dit vermijden?  Ik wil dat mijn scherm blijft waar ik het gelaten heb en alleen mijn pincode gebruiken na een heropstart van de laptop.

Ik  heb alle mogelijke energiebesparings instellingen geprobeerd maar het heeft daarmee niets te maken

. denk ik althans.

Dank voor Uw gewaardeerde hulp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb alleen de optie om NOOIT mijn pincode te gebruiken of om de laptop uit de slaapstand te brengen.  Er bestaan geen andere opties in Windows 10 die ik heb????

Maar ik wil dat mijn pincode moet gebruikt worden bij elke opstart van de laptop en NOOIT  om de laptop uit de slaapstand te brengen.

Is daar een oplossing voor?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorig bericht is een kleine fout.

 

in de aanmeldingsopties kan ik aanmelden met een wachtwoord en ik heb 2 keuzes:  1.  positie NOOIT instellen of "als de pc uit de slaapstand wordt gehaald"

Nu is het zo dat ik geen wachtwoord wil gebruiken maar een pincode.

In de aanmeldingsopties voor de pincode heb ik ofwel "wijzigen"  ofwel "verwijderen

Ik vind geen mogelijkheid om mijn pincode in te stellen ENKEL EN ALLEEN bij het opstarten van mijn  laptop?

Sorry voor die kleine fout in vorige topic.

Hoe kan ik dit probleem oplossen??

Hierbij een voorbeeld van dit probleem.

Als ik op PC help forum in mijn favorieten klik start hij maar dit duurt enige seconden en ondertussen was mijn laptop beeld volledig weg en moest ik opniew mijn pincode intikken en dan had ik direct PC helpforum.  Dus de laptop heeft gedurende die beelduitval gewoon verder gewerkt.  Dit is oopk zo bij downloaden van programma's.

Ondertussen luister ik ook naar streaming muziek en die blijft gewoon verder spelen zonder problemen,.

 

Graag Uw gewaardeerde hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het goed gelezen maar daarin staat niets over de pincode.

Toch heb ik de instellingen van wchtwoord geweizigd en die staan nu zoals in bijgaand knipsek te zien is.

Is dit de goede stand?

Ik begrijp niet goed wat ik moet instellen.  Kunt u mij in detail zeggen welke standen ik zowel voor de batterij als voor de netwerk toestand moet instellen om mijn pobleem op te lossen.

 

Zal daarmee ook het probleem van de pincode opgelost zijn?

Hierbij het knipselbeeld:

 

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind wel het beeld dat U mij voorschrijft maar daar staat niets in over wachtwoord.

Ik wil wel aanmelden met een wachtwoord i.p.v een pincode want U zegt dat dit gemakkelijk te achterhalen is.

Mijn vraag is nu hoe ik mijn wachtwoordbeveiliging creeren en ALLEEN BIJ OPSTARTEN van de laptop moet gebruiken?

Hieronder vindt U een knipsel zoals U voorgesteld hebt maar ik vind daar niets over WACHTWOORD.

Hoe verder nu?

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het volgende gedaan.

De laptop opnieuw opgestart.

 

Een verkeerde pincode ingetikt (beuwt gedaan) en dan krijg ik het bericht met 2 alternatieven

 

1.  Stel pincode opnieuw in.  (dit heb ik niet gedaan)

2. Eronder staat alternatif voor aanmelden: ofwel met pincode ofwel met wachtwoord  Ik heb op Uw aanraden wachtwoord geklikt en de laptop met mijn microsoft account wachtwoord opgestart en dit is PERFEKT GELUKT.

 

Ik denk dat het prolbeem opgelost is en laat het scherm met dit bericht staan om te zien odf na 2 minuten het scherm verdwijnt zoals voorheen het probleem was.

 

Ik heb nu 10 minuten gewacht en het scherm is blijven staan. HET PROBLEEM DOET ZICH NOG VOOR OIOK MET DE WACHTWOORDBEVEILIGING.

Ik ga nu Uw voorstel in Uw vorige voorstel opnieuw bekijken en zien of ik hiermee verder kom.

Ik hou op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.