Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb alles opnieuw geprobeerd en stuur U hierbij 2 knipsels.

 

Het eerste komt uit uw voorstel maar dit beeld krijg ik nooit op mijn laptop.

 

Het 2de knipsel is zoals ik de laptop nu ingesteld heb en U ziet bovenaan staan: "wanneer moet een wachtwoord worden vereist als u bij de computer terugkomt?  "NOOIT" is ingevuld maar toch blijft

het probleem bestaan.

Ik verlies er mijn latijn bij.

Wat kunnen we nog doen om dit vervelend probleem op te lossen?

Mvg

Knipsel.PNG

Knipsel 2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben als enige gebruiker op deze laptop en de geavanceerde optie in netplwiz werkt niet op deze laptop wordt er gemeld

Ik heb de pincode verwijderd.

nog eens proberen nu en ik zal ook de laptop opnieuw opstarten eerst want dit is misschien nodig.

Ik heb dit alles gedaan en nog steeds is het probleem er.

 

Ik wordt er moedeloos van en vind het spijtig dat Uw vele hulp tot niets geleid heeft tot zover.

Maar opgeven staat niet in mijn en jullie woordenboek.

Hoe verder nu?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 16:46, JEANSPANJE zei:

is het beeldscherm op zijn uitgangspositie terug en moet ik mijn toegangscode opnieuw intikken

bedoel je eigenlijk dat je - als jij je systeem uit schermbeveiliging wil halen - dat je dàn opnieuw je ww moet ingeven?

 

Zo ja, probeer dit eens:

 

windowsknop - typ: vergrendelingsscherm > instellingen voor vergrendelingsscherm (heet zo in de 10) > (klik opnieuw links op) vergrendelingsscherm

 

en scroll in het rèchtergedeelte dan naar beneden en klik op Instellingen voor Schermbeveiliging.

 

Daar in het midden staat "aanmeldingsscherm weergeven bij het hervatten" : is dit ààngevinkt? Zo ja: vink het eens af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

EUREKA!!!!!!

 

Het probleem is opgelost denk ik.

Ik heb zelf onderstaande knipsel gebruikt (oplossing 1 want oplossing 2 was reeds op "NOOIT" ingesteld zonder succes)

Ik zie nu dat PASSER precies hetzelfde voorstelt.

Hierbij stuur ik U toch het knisel met die oplossing.

Nogmaals hertelijk dank voor de gewaardeerde hulp en in 2 hoofden steekt meer dan in 1.

Hierbij kunnen we deze topic afsluiten denk ik of wachten we toch tot een paar dagen?

Mvg

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, stegisoft zei:

Dat deel had ik niet gezien

ik denk dat daar het misverstand zat: jij dacht in de richting van 'een ww vragen voor het uit slaapstand komen' terwijl ik plots in de eerste post merkte dat het precies was om het uit schermbeveiliging komen... (en om te zien of dit klopte of niet deed ik mijn poging)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat daar het misverstand zat: jij dacht in de richting van 'een ww vragen voor het uit slaapstand komen' terwijl ik plots in de eerste post merkte dat het precies was om het uit schermbeveiliging komen... (en om te zien of dit klopte of niet deed ik mijn poging) 

Eerst wel maar daarna dacht ik ook aan schermbeveiliger doch ik vond dat niet direct een oplossing.

Maar goed dat jij de juiste naam koos: passer en dus pas je altijd net iets beter dan ik.

;)

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.