Ga naar inhoud

ALS EN verlof overzicht


Dockx

Aanbevolen berichten

 als ik voor een bepaalde werknemer op een bepaalde datum verlof of ziekte of feestdag in geef op een bepaald werkblad " januari,februari,...."

Moet er op het jaaroverzicht het zelfde komen.

BV. 3 januari heeft werknemer 1 verlof nodig. typ ik V op 3 januari in werkblad"januari" -->dan moet er automatisch in het jaaroverzicht ook op 3 januari bij deze werknemer een V komen.

 

Wie kan mij hierbij helpen aub? test uren.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dockx,

 

Om jou bestandje goed werkend te krijgen zal de opmaak/lay-out  aangepast moeten worden. denk b.v.b. aan schrikkeljaar.

Ook het jaar overzicht moet een andere lay-out krijgen. Ik ga kijken wat ik er van kan maken.

Maar......misschien is er wel iemand die met jou bestandje raad weet.

 

bucky 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dockx zei:

De lay-out mag niet wijzigen dit is het origineel bestandje

Da' s spijtig.......maar dat gaat mij niet lukken, alléén al als je op Blad "Verlofoverzicht" kijkt op BH5 de laatste dag van februari als het een schrikkeljaar is. Dan gaan al de formules op hol.

aangepast door bucky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals bucky al aangaf, de lay-out is niet helemaal koosjer.

Maar als je toch dit bestand wilt gebruiken is dit misschien voldoende?

(in bijlage voorzetje voor drie werknemers en de maanden jan & feb)

Eenmaal klaar kan je  de nullen makkelijk verbergen.

Vergeet niet je tabblad te beveiligen als je klaar bent.

Suc6

 

uren test in maak.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Grote Woef,

Wat een monnikenwerk als je dit voor een heel jaar wit doen, maar als TS de tijd heeft stel ik onderstaande voor. :)

=ALS(januari!B6="";"";januari!B6) ben je van de nullen af.

En deze doortrekken naar rechts tot het einde van de maand. In het originele bestand kun je niet naar beneden doortrekken omdat er telkens een regel met formules tussen staat. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bucky,

Ik heb er de nullen expres in gelaten, kwestie van het overzicht wat te bewaren.

Monnikenwerk? Valt wel mee denk ik,desondanks dat je niet naar beneden kan doortrekken.Naar links blijven er genoeg over om door te trekken.;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.