Ga naar inhoud

Firefox : heeft iemand dit ook? (link van forum in mail leidt naar ... Google ?


Passer

Aanbevolen berichten

Daarstraks FF geupdate naar de 58 en als ik nu in mijn mail , bij berichten van posts in het forum, klik op Ga naar dit bericht, wordt mijn browser geopend, maar kom ik niet op de laatste post van een topic terecht, maar gewoon op Google.

 

(ik deed het ook al met een mail van deze voormiddag, die deze voormiddag nog keurig naar het topic leidde: nu dus niet meer...)

 

Ben ik een eenzame wolf mus of heeft iemand dit ook nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Passer zei:

hé, raar: ik klikte net op de link op de melding van Droskes post en kom gewoon op het forum terecht.

 

Het hangt er misschien vanaf naar wiens post je gaat. :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

grijns...

 

dat van openstaand venster dat het zou beïnvloed hebben, gaat niet op: 'k probeerde het net met een openstaand venster, klikte op een link van enkele dagen geleden en kwam weer bij Google uit.

 

(@ Karel: dit stond in de balk bovenaan, mij zegt het niets, jou misschien wel? https://www.google.be/?gfe_rd=cr&dcr=0&ei=1JRnWo_6A5Sq8wfVoq7ADw )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel nu vast dat het ene bericht wel goed opent en het andere opent inderdaad in Google.

22 minuten geleden, nokiaprox zei:

Links uit oudere berichten (vóór 20 u ?) leiden naar google

Dat verband is er bij mij niet. het is wisselvallig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.