Ga naar inhoud

Windows 10 failure


Buffalodiehard

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 uren geleden, Buffalodiehard zei:

Neem aan dat ik het proces mag afbreken en de run kan doen met Windows vernieuwen met behoud van persoonlijke bestanden en Apps uit deze avond. 

Ja, doe maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droske,

Ik tref toch nog wat tekortkomingen aan na de update van Windows 10. Google Chrome laat enkel een zwart veld zien met een groene band , deze browser is compleet waardeloos . Ik merk ook op dat nu en dan het scherm helemaal groen wordt om na enige tijd terug naar de browser 4Mozilla Firefox terug te keren. Ondanks de eerdere resetten werkt MS Edge nog traag en dient de pagina regelmatig herladen te worden . Hoe krijg ik Google Chrome terug ? Dank voor uw raad Buffalodiehard .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2018 om 08:00, Buffalodiehard zei:

Neem aan dat ik het proces mag afbreken en de run kan doen met Windows vernieuwen met behoud van persoonlijke bestanden en Apps uit deze avond. 

Ik daar toen bevestigend op geantwoord. Je dacht echter dat de problemen zouden opgelost zijn na een geslaagde update. Dat blijkt dan uiteindelijk toch niet het geval te zijn.

Ga dus toch maar voor Windows vernieuwen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Droske,

 

Na het aankopen van een Seagate Backup plus slim 1T harde schijf , bestandgeschiedenis gemaakt van mijn systeem, een back up gemaakt Windows 10 met behoud persoonlijke bestanden laten werken zoals door u voorgesteld. beveiligingen zijn weer ingeschakeld en herstelpunt is gemaakt  Vaststelling : Windows 10 werkt , Google Chrome werkt nog steeds niet- enkel zwart veld met witte kader - en sluit ook niet meer af ook niet met taakbeheer....Enkel af te sluiten door de pc af te sluiten en weer op te starten..Best google chrome app verwijderen en terug installeren ? Dank U voor uw raad. Prettig weekend Buffalodiehard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2018 om 07:58, Buffalodiehard zei:

bestandgeschiedenis gemaakt van mijn systeem, een back up gemaakt Windows 10 met behoud persoonlijke bestanden laten werken zoals door u voorgesteld

Dat heb ik niet voorgesteld. Ik werk namelijk nooit met Windows back-up en beveel het ook nooit aan.

 

Op 17-2-2018 om 07:58, Buffalodiehard zei:

beveiligingen zijn weer ingeschakeld en herstelpunt is gemaakt

Windows herstellen met behoud van data en apps is nog iets anders dan een herstelpunt maken.

 

Ik vraag me af hoe je Windows werkend hebt gekregen door een herstelpunt aan te maken. Ik eerder dat je een systeemherstelpunt hebt teruggezet en dat je alles door elkaar haalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.