Ga naar inhoud

Smartphone Samsung A5 - Apps-app verdwenen


DeeWee

Aanbevolen berichten

Info toestel: Samsung Galaxy A5 (2016)   SM-A510F
Besturingssysteem Android 7.0

 

Beste,

 

Bij deze smartphone is de algemene app die dient om alle apps op te roepen verdwenen.  Dus alle onderliggende apps zijn ook verdwenen.  Ik zie ze nog staan bij de instellingen, maar ik kan ze vandaar niet opstarten.
In bijlage een foto van een andere Samsung A5 met rechtsonder die bewuste app.
Hoe kan ik die algemene app terugzetten zonder naar fabrieksinstellingen te moeten gaan ?

Dank bij voorbaat,

 

Dirk

Apps app.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, falstring zei:

zoiets verdwijnt niet zomaar...

swipe eens naar de andere menuschermen, de kans is groot dat je daar die negen puntjes terugvindt.

Er staan nog een paar iconen op op een tweede pagina, maar de  de bewuste app met "alle" iconen is weg.  We hebben alle instellingen overlopen en niets dat kan helpen, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung J5 (2016) , Android 7.1.1
Dit toestel is even oud, dus ik veronderstel dat de werkwijze (ongeveer) hetzelfde zal zijn.

 

Ga naar het startscherm en houd je vinger enkele seconden op een lege plaats. Je krijgt dan de mogelijkheid de schermen aan te passen:

Screenshot_20201025-135834.jpg.c8aaf0c3198d70f44104225e6db032a6.jpg
Tik rechtsonder op 'Instellingen startscherm'
Tik in het volgend scherm op 'Apps-knop'
Kies dan 'Apps-knop weergeven'
Dan rechts bovenaan 'Toepassen'


Opm: Ook zonder die knop kan je alle apps bereiken door over het scherm naar boven te swipen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, nokiaprox zei:

Ik heb een Samsung J5 (2016) , Android 7.1.1
Dit toestel is even oud, dus ik veronderstel dat de werkwijze (ongeveer) hetzelfde zal zijn.

 

Ga naar het startscherm en houd je vinger enkele seconden op een lege plaats. Je krijgt dan de mogelijkheid de schermen aan te passen:

Screenshot_20201025-135834.jpg.c8aaf0c3198d70f44104225e6db032a6.jpg
Tik rechtsonder op 'Instellingen startscherm'
Tik in het volgend scherm op 'Apps-knop'
Kies dan 'Apps-knop weergeven'
Dan rechts bovenaan 'Toepassen'


Opm: Ook zonder die knop kan je alle apps bereiken door over het scherm naar boven te swipen.

 

 

Schitterend zeg; door te swipen naar boven hebben we alle apps teruggevonden.  Hartelijk dank voor jouw oplossing.   

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.