Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Ruigrok

Naam boven email veranderen

Aanbevolen berichten

Ik ben al dagen bezig om de naam, die geadresseerden van mijn mail zien, te veranderen in outlook. Zowel op de PC in outlook 2016 als in mijn account bij Hotmail lukt dat niet.

De naam in mijn account van Microsoft kan ik wel veranderen maar dit heeft geen effect op de naam in Outlook mail.

De naam in outlook mail veranderen lukt wel maar toch komt de oude naam van mij boven de verzonden mail en dus niet de door mij gewijzigde naam van de afzender.

Wie weet wat ik fout doe of waar zit de oplossing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Outlook2016 en vorige outlook

Ik weet niet wat je precies bedoeld maar klik op bestand / accountinstellingen / accountinstellingen

Dubbelklik op uw emailadres dat je daar ziet en daar kan je de naam veranderen dat je bovenste vak ziet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.194
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Andre De Vriese
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door NicoleJ
        Ik krijg geen emails meer van Outlook, wel van Gmail.
        Alles is begonnen met het instellen van een tweestapsverificatie.
        Ergens zijn er instellingen gewijzigd, maar wat.
        Het in- of uitschakelen van POP en IMAP kan alleen op laptop (daar staat alles ingeschakeld)
        Wat heb ik verkeerd gedaan
        Nicole
      • Door Franneke
        Hallo, ik heb mijn pc gereset, ik gebruikte Windows Live Mail, dit programma is niet meer compatible voor Wind 10 en zeer verouderd. Mijn mail adres is....@scarlet.be, ik kan mijn adres op Thunderbird niet configureren, bij Scarlet kunnen ze mij niet helpen, inloggen op webmail gaat wel...........
        Ik vraag mij af of ik mijn archief, ttz, mail adressen en mappen van scarlet kan terugkrijgen via hen, deze moeten toch op de server staan ?

Alle info zeeeeer werlkom !
      • Door Geen Spijt
        Dag, 
        Mijn websitenaam is nu eJournaal; maar ik zie op Google die naam te veel verschijnen. Ik zoek een aparte naam. Ook zie ik dat er mensen zijn die dezelfde naam gebruiken als hun facebookpagina, bij mij is dat: Geen Spijt Vraag is...goed idee? Naam suggesties zijn welkom, mijn site is een "nieuws verzamel site" aangevuld met educatieve-en informatieve rubriekenblogs.
      • Door Marij10
        Hallo,

Ik heb een iPad Air en een Sony Z1Compact, ik gebruik op beide een iCloud account voor de email.
        Gisteren kreeg ik een update voor de Ipad en er werd gevraagd of ik een extra authentificatie wilde instellen. Dat heb ik gedaan maar daardoor onstonden er problemen met verzenden op mijn telefoon dus ik heb het in samenspraak met Apple ongedaan gemaakt.
        Ik had een nieuw wachtwoord aangemaakt voor het iCloud account, dat heb ik op mijn telefoon ook ingevoerd bij inkomende mail.

Helaas kan ik nog steeds geen email verzenden op mijn telefoon. Ik heb het account verwijderd en opnieuw toegevoegd, de telefoon aan-en uitgezet en ook gegevens gewist. Het helpt allemaal niks.
        Sony zelf zegt dat de enige optie resetten naar fabrieksinstellingen is maar ik denk steeds dat ik het wachtwoord voor uitgaande mail ook nog moet invullen maar ik weet niet waar.
        Kan iemand mij hierbij helpen?
        Graag hoor ik het!
      • Door loe
        Ik wil graag dat de naam van tabbladen gelijk wordt aan die van vaste cellen, bijvoorbeeld A1.
        Een cel de inhoud geven van de naam van de tab is geen probleem, gaat juist om de andere kant op.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.