Ga naar inhoud

gmail...hoe ongewenste mail defintief verwijderen?


clovis

Aanbevolen berichten

geachte,

 

ik denk dat het mij NIET lukt om ongewenste mails te verwijderen..iedere dag moet ik mij bezighouden met mails te verwijderen..ik vraag mijzelf zelfs af hoe ik in godsnaam eraan kom in feit..!!!! hier enkele voorbeelden bij van advertentie mails....ik verwijder ze op deze manier...voorbeeld van ashampoo ( op die site heb ik mij wel gerigistreerd ;...de rest NIET) ik open de mail gan naar : (helemaal rechts ..optie " meer"...dan naar " berichten zoals deze filteren...dan " filter maken"..."verwijderen" aankruisen en dan op de knop "filter maken" en dan verdwijnt het optie scherm..maar daarmee is mijn mail NIET defintief verdwenen..want ik krijg nog steeds mails terug van ashampoo !!!! dus moet ik hier iest verkeerd doen !!!! de advertentie mails zijn nog irritanter..die moet je OPENEN ( allez denk ik toch..maarzo neem je toch het risico op virussen? als je die verplicht moet openen?° en dan zie je links nog niet de optie :...waarvan je dus GEEN filter kan aanmaken !!!! bestond ermaar een app..waarvan je die schit van mails kunt DEFINTIEF KUNT verwijderen !!!!!!!! weet je dat ik deze advertentie's toevallig of niet erbij heb gekregen heb..als ik via mijn pc,eens heb gekeken heb op mijn moeders emailadres..kan dit? natuurlijk had ik haar toestemming hé..ook zij..moet nog veel meer mails opruimen dagelijks !!!!! aub help mij !!!!!! ik krijg er een punthoofd van !!!!!! grts Clovis

2020-03-05 23_01_25-Window.png

2020-03-05 23_01_53-Window.png

aangepast door clovis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst of je dat niet vind in apps en onderdelen of ashampoo er voort komt.

(ook configuratiescherm / apps en onderdelen)

Zo ja klik lichtjes erop en dan kan je verwijderen klikken.

 

Moest het dan nog steeds niet lukken dan onderstaande doen.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens het volgende:

 

Klik in het zoekvlak bovenaan (dat staat rechts naast het Gmail logo) op het neerwaarts pijltje.

 

In het vak 'Van' typ je @ashampoo.com (of een ander domein dat je wil blokkeren) *.

 

Klik dan onderaan rechts (naast zoeken) op 'Filter maken'.

 

In het nieuwe venster zet je een vinkje bij 'Verwijderen'.

 

Klik dan nog eens onderaan op 'Filter maken'.

 

In de toekomst zou je dan geen mails meer mogen krijgen van ashampoo.com


 * In plaats van een domein ( @...) zou je ook één enkele afzender kunnen blokkeren (vb. <naam>@<domein>)

 

Je kan zo ook andere regels maken i.p.v. Verwijderen, vb.  doorsturen, markeren,...

 

En hiervoor hoef je de mails niet te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/3/2020 om 10:57, stegisoft zei:

Kijk eerst of je dat niet vind in apps en onderdelen of ashampoo er voort komt.

(ook configuratiescherm / apps en onderdelen)

Zo ja klik lichtjes erop en dan kan je verwijderen klikken.

 

Moest het dan nog steeds niet lukken dan onderstaande doen.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

 

Addition.txt FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, clovis zei:

ashampoo was een soort software

Daar ben ik me van bewust.

 

Heb je ook de stappen geprobeerd die ik heb aangegeven ? Dus i.p.v. @ashampoo.com het e-mailadres opgeven dat je wenst te blokkeren?

Op 6/3/2020 om 15:23, nokiaprox zei:

In het vak 'Van' typ je @ashampoo.com (of een ander domein dat je wil blokkeren) *.

 

* In plaats van een domein ( @...) zou je ook één enkele afzender kunnen blokkeren (vb. <naam>@<domein>)

 

Doe dat eens voor een paar afzenders en bekijk het een paar dagen of je nog ongewenste mails krijgt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, nokiaprox zei:

Daar ben ik me van bewust.

 

Heb je ook de stappen geprobeerd die ik heb aangegeven ? Dus i.p.v. @ashampoo.com het e-mailadres opgeven dat je wenst te blokkeren?

 

Doe dat eens voor een paar afzenders en bekijk het een paar dagen of je nog ongewenste mails krijgt.

 

Geloof dat je voorbeeld van ashampoo gaat lukken...omdat ik na filter maken...een mededeling kreeg..filter is gemaakt.nog niet heel zeker dus..maar denk van wel..laat zeker iets weten !!! maar helaas gaat het NIET voor TamoSoft ( als ik dit typ in " zoekené heeft hij zelfs geen resultaat :-(...toch bedankt !!!!! ik heb eens gechekt op internet en heb wat gelezen over "mailwascher é..zou dit  software iets zijn? iemand ervaring mee? grts Clovis

2020-03-08 02_58_29-Window.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/3/2020 om 23:34, clovis zei:

geachte,

 

ik denk dat het mij NIET lukt om ongewenste mails te verwijderen..iedere dag moet ik mij bezighouden met mails te verwijderen..ik vraag mijzelf zelfs af hoe ik in godsnaam eraan kom in feit..!!!! hier enkele voorbeelden bij van advertentie mails....ik verwijder ze op deze manier...voorbeeld van ashampoo ( op die site heb ik mij wel gerigistreerd ;...de rest NIET) 

 

 

 

 

Wat Ashampoo betreft, log in op de site en zoek bij jouw account naar abonneren op nieuwsbrief of iets in die zin en verwijder de nodige vinkjes. Een tweede mogelijkheid is....open de nieuwsbrief van Ashampoo en scrol helemaal naar beneden. Daar zie je meestal een link om je uit te schrijven (meestal genaamd: unsubscribe ).

 

Voor een aantal andere mails lukt dat vaak ook via de link : unsubscribe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Laat je e-mail adres eens hier nakijken: https://haveibeenpwned.com/

 

Denk anders eens aan Spamfilter om dat te gebruiken.

 

Ik heb de logjes eens door genomenen zie niks raars alleen lege bestanden die weg kunnen.

Ga eerst naar je Download map open die en sleep FRST.exe daaruit naar je bureaublad.

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.