Ga naar inhoud

printer werkt niet goed


robi6

Aanbevolen berichten

sorry, ik had het type (HP deskjet 1050) in de kop gezet, maar dat is weggevallen.

Je andere vragen: een zoektocht naar de handleiding leverde helaas geen resultaat.

Ik dacht dat het knipperen genoeg informatie bood(welke fout het betreft) , niet dus.

en tenslotte, ja ik heb de inktptronen laten nakijken, 1 schoongemaakt en 1 vervangen, die geplaatst en toen hij nog weigerde, ze uitgenomen en herplaatst, gekeken of de klep goed dicht zat, helaas.

Ik had dit al eerder, is iemand van Seniorweb naar wezen kijken, hij keek en hij begon meteen te werken. Helaas beschik ik niet over deze magische krachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 De patronen nma laten kijken en de kleuren vervangen. Toen de printer nog es bekeken, blijken er 2 kleppen aan de voorkant te zitten. Ze weer goed gesloten, toen knipperde er nog maar 1 lampje. Toen besloot ik hem maar weg te doen.Heb nu bij de kringloop een andere, als de zwartwitpatroon gevuld is moet ie t doen, dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.