Ga naar inhoud

opkuis pc


Aanbevolen berichten

nee hoor stegisoft, niks is in orde, ik heb wel iemand gehad die er naar is komen kijken maar de pc is besmet en waarschijnlijk daardoor raak ik niet van de problemen af

 

ik ga volgende week pas kunnen aan de slag gaan om op te kuisen want ik heb de hele avond al werk gehad met een zieke man die niks kan binnenhouden...

 

waarschijnlijk de griep en voor iemand met longproblemen is dat geen pretje...

 

dus kom ik af en toe eens piepen...

 

bedankt voor je respons,

 

groetjes,

 

nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB heb je me gemeld dat je dit probleem ook op twee andere fora hebt voorgelegd. Dan lijkt het best dat je daar verder gaat (dubbelposten is bovendien ook in strijd met onze forumregels). We sluiten hier dan ook het topic af, zodat je op de andere fora verder kan. Dubbel werk is, noch voor jou, noch voor de medewerkers op de verschilledne fora een goede keuze. Dat werkt elkaar eerder tegen dan een oplossing te bieden. Mocht het op de andere fora niet lukken, mag je steeds aan één van onze moderatoren vragen om het topic hier te heropenen (na stopzetten behandeling op andere fora).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.