Ga naar inhoud

Repair Reimage


sylviarien

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb even een vraag: Na het draaien van repair reimage, zegt er een fout, dat de processor 2 kernen heeft en draait op: 1.60 Ghz, dit is langzamer dan gemiddeld? Wat kan ik hiertegen doen, hoe kan ik dit verhelpen? Dan word mijn laptop waarschijnlijk sneller toch? Hopelijk kunt U mij helpen, al vast bedankt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, sylviarien zei:

Hallo, ik heb even een vraag: Na het draaien van repair reimage, zegt er een fout, dat de processor 2 kernen heeft en draait op: 1.60 Ghz, dit is langzamer dan gemiddeld? Wat kan ik hiertegen doen, hoe kan ik dit verhelpen? Dan word mijn laptop waarschijnlijk sneller toch? Hopelijk kunt U mij helpen, al vast bedankt hoor!

Hallo,

 

Dit programma is zeker niet aangeraden, voor het verwijderen van fouten of wat dan ook gaat hij geld vragen.

Ook neemt het onnodige software mee waardoor je straks vol zit met reclame- of andere ongewenste troep.

De programma behoord tot de grijze programma's dat wil zeggen dat het veel belooft maar daar4voor ineens geld gaat vragen of een abonnement.

Er ziin vele andere mogelijk heden om je pc schoon te houden, dus ik hoop dat je het programma niet gekocht heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, sylviarien zei:

Sorry dit had ik vorig jaar september al gekocht, dus beter kan ik er bij weg gaan tegen die tijd, welk programma raad U mij aan dan? Ik dacht dat het een GOED programma was, maar dan heb ik het toch mis?

Ik raad het programma niet aan (maar dat is mijn mening), voor wat zoek je een programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.