Ga naar inhoud

Repair Reimage

sylviarien
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb even een vraag: Na het draaien van repair reimage, zegt er een fout, dat de processor 2 kernen heeft en draait op: 1.60 Ghz, dit is langzamer dan gemiddeld? Wat kan ik hiertegen doen, hoe kan ik dit verhelpen? Dan word mijn laptop waarschijnlijk sneller toch? Hopelijk kunt U mij helpen, al vast bedankt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, sylviarien zei:

Hallo, ik heb even een vraag: Na het draaien van repair reimage, zegt er een fout, dat de processor 2 kernen heeft en draait op: 1.60 Ghz, dit is langzamer dan gemiddeld? Wat kan ik hiertegen doen, hoe kan ik dit verhelpen? Dan word mijn laptop waarschijnlijk sneller toch? Hopelijk kunt U mij helpen, al vast bedankt hoor!

Hallo,

Dit programma is zeker niet aangeraden, voor het verwijderen van fouten of wat dan ook gaat hij geld vragen.

Ook neemt het onnodige software mee waardoor je straks vol zit met reclame- of andere ongewenste troep.

De programma behoord tot de grijze programma's dat wil zeggen dat het veel belooft maar daar4voor ineens geld gaat vragen of een abonnement.

Er ziin vele andere mogelijk heden om je pc schoon te houden, dus ik hoop dat je het programma niet gekocht heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, sylviarien zei:

Sorry dit had ik vorig jaar september al gekocht, dus beter kan ik er bij weg gaan tegen die tijd, welk programma raad U mij aan dan? Ik dacht dat het een GOED programma was, maar dan heb ik het toch mis?

Ik raad het programma niet aan (maar dat is mijn mening), voor wat zoek je een programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.276
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Cas backx
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Quintip
      Hey iedereen

Sinds kort heb ik problemen met de gpu van mijn laptop (Acer aspire E15 E5-572G-3617). Het gaat over de Nvidia geforce 840M. bij het spelen van alle games krijg ik strapen/kleuren/... noem maar op allemaal op het scherm. Dit blijkt om de kapotte gpu te gaan. Nu is de vraag hoeveel dit zou kosten om te laten repareren. Ik heb al reeds contact opgenomen met de fabrikant en verkoper maar heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ook het internet heeft nog geen antwoord kunnen bieden. De schade is waarschijnlijk veroorzaakt toen mijn kat op de laptop sprong toen ze schrok van de stofzuiger...   De laptop is nog in de garantiperiode. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn vraag   .

• Door Kei
      Dag,

Ik heb soep gemorst op mijn (1.5 jaar oude) laptop waardoor de toetsenbord en beeldscherm defect geraakte, het gebeurde in maart en is sindsdien nog niet gerepareerd. De toetsenbord en de linkerhelft van 't beeld werken niet. Nu zou ik het graag ('t liefst goedkoop) ergens laten repareren zonder dat mijn laptop herinstalleert moet worden want ik heb veel dingen staan op mijn harde schijf. Mijn laptop is de Toshiba Satellite C850D-11K.
  • Nieuwe aanmaken...