Ga naar inhoud

Soep gemorst: beeldscherm & toetsenbord defect


Kei

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Ik heb soep gemorst op mijn (1.5 jaar oude) laptop waardoor de toetsenbord en beeldscherm defect geraakte, het gebeurde in maart en is sindsdien nog niet gerepareerd. De toetsenbord en de linkerhelft van 't beeld werken niet. Nu zou ik het graag ('t liefst goedkoop) ergens laten repareren zonder dat mijn laptop herinstalleert moet worden want ik heb veel dingen staan op mijn harde schijf. Mijn laptop is de Toshiba Satellite C850D-11K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi Kei,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

 

Je topic is helaas door de mazen van het net geglipt, waarvoor onze excuses.

 

Vanop afstand kunnen we hier helaas niet veel bijstand bieden ... wil je dit laten herstellen zoek dan een aantal hersteldiensten op, leg het probleem uit en vraag vooraf een duidelijke prijsopgave.

 

Hou er rekening mee dat goedkoop op termijn duurkoop kan zijn en dat niemand je enige garantie zal kunnen geven over het feit dat de laptop nadien goed gaat blijven werken ... in het ergste geval is er nog meer hardware beschadigd.

 

Om de gegevens van de harde schijf te recupereren zou je aan de slag kunnen gaan met een bedraad USB-toetsenbord en een monitor ... een andere - voor mij de makkelijkste - optie is het uitbouwen van de harde schijf en deze d.m.v. een adapter verbinden met een andere PC om alzo de harde schijf te benaderen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.