Ga naar inhoud

Color cell's in new sheet


Gilles De Block

Aanbevolen berichten

Gilles,

 

in de bijlage heb ik twee dingen gedaan:

1) het bereik D4:D29 op het eerste tabblad een naam gegevens (vwogebied1)

2) de formule van @alfa laten verwijzen naar dat benoemde bereik:

 

=VERGELIJKEN($E9;vwogebied1;0)

 

In uw versie van Excel was het nog niet toegestaan te verwijzen naar andere tabbladen.

Dat is te omzeilen door gebruik te maken van een benoemd bereik.

worksheet zaterdag Test (hs).xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 issue,

 

Dit wekt perfect in de eerste kolom van sheet 1 ; maar in kolom 2 en  3 niet -- > ik heb deze in het paars gezet.

 

Ik heb al de conditional format rule gecoppieerd en dan het gebied achteraan gewijzigd naar 2de en 3de kolom.

 

Maar dit lukt mij niet ??

 

Iets te complex voor mij.

 

thx

New_Worksheet_Zaterdag_Nlo_2.0.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het getal 397 staat in een ander rooster op blad1. Je moet de formules voor voorw. opmaak per rooster van blad1 instellen. Dus: zelfde manier als hierboven door Haye vermeld: op blad1 het bereik $J$4:$J$29 een naam geven en dan een zelfde soort formule gebruiken als hierboven vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen al een dikke merci zodat ik verder kon met mijn opstartblad voor zaterdag.

Nog enkel 1 vraagje: Hoe kan ik in kolom AB sorteren op naam (alfabetisch) en niet op cell waarde (bv:G9) ??

En dit in 2 blokken zowel voor onder lijn 7 (8u-contract 10u-18u20) 19 personen.

En dan voor onder lijn 27 (ploeg 10:30-18:00) zodat deze automatish in de printbare versie achteraan komen op alfabetische volgorde .

Thx, jullie waren al een grote hulp in dit document.

 

 

New_Worksheet_Zaterdag_Nlo_2.0 GEKLEURDE VESIE.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.