Ga naar inhoud

apparaatbeheer


alfa10

Aanbevolen berichten

Bij apparaatbeheer bij andere apparaten vind ik Teredo Tunneling Pseudo-Interface met de aanduiding een geel driehoekje en een uitroepteken. Ik heb geen idee wat dit is en of dit belangrijk is voor het systeem. Als ik op eigenschappen druk komt er de mededeling dat dit programma niet start en moet dit mogelijk gemaakt worden! Stuurprogramma is niet te vinden. Graag wat uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teredo Tunneling Pseudo-Interface is een systeem dat door microsoft (en windows) wordt gebruikt om van IPv4 op de thuispc over te gaan naar IPv6 op het www.

Soms werkt dit niet goed en er zijn verschillende mogelijkheden om dit op te lossen.

De simpelste manier is om de Teredo Tunneling Pseudo-Interface gewoon te verwijderen en daarna de pc te herstarten.

Indien nodig, zal windows deze interface opnieuw aanmaken met de juiste gegevens of parameters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, alfa10 zei:

maar bij Netwerkadapters vind ik wel WAN minipoort (IPv6) en is dit het dan?

Nee, dat is niet hetzelfde.

Je ziet volgens mij de Teredo Tunneling Pseudo-Interface alleen wanneer er een vinkje staat voor 'Verborgen apparaten weergeven'.

Ik zie dan dit onder Netwerkadapters:

 

5a9e8b8cebdba-2018-03-06_13_36_01-Appara

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, porrelaar zei:

De vraag is of je die Teredo Tunneling Pseudo-Interface nodig hebt. Het antwoord daarop laat ik over aan kweezie wabbit.

Het antwoord op deze vraag werd reeds gegeven.

22 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Indien nodig, zal windows deze interface opnieuw aanmaken met de juiste gegevens of parameters.

 

Als je netwerkverbinding goed werkt, hoef je je geen zorgen te maken over die Teredo Tunneling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.