Ga naar inhoud

wie kan mijn helpen met een lijntekening


Aanbevolen berichten

goede avond ik ben ronald tetteroo

ik heb een opduwer dat is een klein sleepbootje hiermee vaar ik verschillende evenementen af

ik wil nu tshirt laten bedrukken met een logo van me boot

ik wil van een foto van mijn boot een lijntekening maken zodat ik die als logo kan gebruiken

ik zelf ben niet handig met fotos bewerken heb het meerder malen geprobeerd maar het is niet gelukt

wie kan mijn helpen

 

ik zou graag een lijntekening willen van de boot met een stukje water

 

wie kan mijn helpen

 

mvg ronald tetteroo

opduwer hendricus.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Welkom op het forum, Ronald!

Je geeft wel heel weinig info.

Hoeveel kleurendruk? (hoe meer kleuren hoe duurder:()

Kleur van de T-shirts?

In welk vector format moet uw drukker de tekening aangeleverd krijgen?

Hier een lijntekening voorbeeld  (tweekleurendruk op een witte T-shirt).

opduwer1.png

aangepast door Gast
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi porrelaar,(op zijn Antwaarps pallepooter) ik vind uw opmerking wel grappig, want uw eigen avatar is een lijntekening:D

(goedkoop ook, één kleurendruk, zwart op een wit T-shirt)

Maar alle gekheid op een stokje.

Wie iemand probeert verder te helpen (forum of... ) is in mijn ogen altijd top :top: en zeker geen gepruts.

maar als het gaat over logo's voor drukwerk, papier, T-shirts ... (behalve websites, daar heb je wat meer dichterlijke vrijheid)

moet je een paar regels in acht nemen.

- Voor ieder extra kleur gaat de kassa rinkelen. (julliie vbtjes (por en mus) jullie 500 kleuren grijs of 500 kleuren groen, da komt nie goe)

- Wat naar de drukker gaat moet altijd in een vector format.

(ga maar eens googelen op vector of pixels)

TS zijn vraag is natuurlijk makkelijk, want hij wilt gewoon een paar T-shirts met zijn bootje erop.

Maar als voorbeeld, over een logo wordt meestal heel goed nagedacht.

In het TOYOTA logo zijn alle letters terug te vinden in het logo. (ja, ik spreek over de twee ovaaltjes en ja, ik kan het weten;) )

Probeer ze maar te vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Grote Woef  Nee, een pallepoter ben ik niet, mag ik hopen...

"Pallepo(ë)ten is overal aanzitten, de handen niet kunnen thuishouden, ook in de meer seksuele betekenis", volgens het Vlaams woordenboek: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/pallepoten.

Ik ben echt geen Donald Trump ("Grab them by the pussy").

Het woord 'porrelaar' in de betekenis zoals ik dat bedoel wordt alleen zo gebruikt in 3 aangrenzende dorpen in de Bollenstreek (Zuid-Holland). Met porrelen wordt daar bedoeld: op hobbyistische wijze (dus niet professioneel) knutselen. Het activiteitencentrum voor jeugd en ouderen in mijn dorp werd hier zelfs de Porrelhoek genoemd. Voorbeelden van porrelen: van 3 afgedankte oude fietsen weer 1 goede fiets maken; van afvalhout een stevig kippenhok timmeren; een oude klok repareren met niet meer dan een paperclip.

 

Wel zeer bedankt voor uw lesje over de regels voor logo's. Dat lesje kon ik goed gebruiken. Zo wist ik niet dat wat naar de drukker gaat aangeleverd moet worden in een vector format.

Vervolgens heb ik uw huiswerkopdracht over het Toyota logo uitgevoerd. Hier vond ik de antwoorden: https://www.toyota.nl/over-toyota/toyota-world/het-logo-van-toyota.json

 

En dan is het nu wachten op een reactie van Ronald Tetteroo. Kan hij uit de voeten met het ontwerp van Grote Woef?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, porrelaar zei:

Ik ben echt geen Donald Trump ("Grab them by the pussy").

@ Porrelaar

Dat had ik ook niet gedacht, blijkbaar gebruiken we in Antwerpen het woord pallepoten een stuk losser dan de omschrijving in het woordenboek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.