Ga naar inhoud

Netwerkprinter in netwerk


Aanbevolen berichten

Hetzelfde model en de problemen lijken hetzelfde, dus ik ben erg benieuwd.

Ik dacht in mijn simpelheid ik ga daar verder waar herzelfde probleem zich voor gedaan heeft waar ondanks alle knoppen er nog geen oplossing is, maar het is ook wel een rommelig topic.

Mijn buurman is een beetje "simpel" (excusez moi le mot...), ik ben net iets minder "simpel" dus hij voreg me: kijk er effe naar.

 

Waarom wordt de vraag "dat de richting goed is' niet verder opgepakt. Als gevordere leek lees ik dat die 2 op een lijn zitten en de oplossing lijkt toch nabij, maar de moderator gaat er niet op verder mee??? ., Terwijl dat wel voor mijn buurman fijn zo zijn....!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je bij uw buurman dit doen:

 

Open opdrachtprompt als administrator

kopieer onderstaand tekst en plak het achter >

ipconfig /all > c:\ipconfig.txt

 

Ga naar c: en daar vind je ipconfig.txt

Upload die txt hier.

 

Is de printer met usb of netwerkkabel aangesloten?

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Inderdaad, dat was ons helaas niet goed bekomen. Mijn schoonmoeder werd gevisiteerd door het norovirus en mijn partner daarna ook.... 

Erg smakelijk is hem dat niet, dus ik zal maar niet verder uitweiden.... 

 

Dus de buurman heeft moeten wachten... 


Hij is echter toch met behulp van deze tips verder gegaan, en is eruit geraakt, probleem opgelost.

Heb het zelf nog niet kunnen aanschouwen, maar tja het werkt...heb hem wel eventjes gesproken.

 

Oja.

Moet nog even ene opmerking doorgeven van mijne buurman:

"Hulde aan de input van die  Route99, die hield de zaak lekker scherp in dat topic, na zoveel pagina's en veel lange tenenwerk van veel anderen. "

 

Waar is Route99 eigenlijk, geen antwoord bekomen op mijn PB en ik zie geen activiteit meer?

 

Wat mij betreft mag dit topic op slot.

Dank.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.