Ga naar inhoud

EaseUS Todo Backup Home 10.6 -


Passer

Aanbevolen berichten

Wie een ander backupprogramma gebruikt om geregeld systeembackups te maken: van deze EaseUS is nog enkele dagen als 'dagaanbieding' gratis een (legale) key te verkrijgen op (link verwijderd - het hele verhaal klopte blijkbaar  niet  - zie post van Porrelaar, voorafgegaan door bedenkingen van Mr. Postman)

 

Goed programma, 'k gebruik het ook al enkele jaren (de freeware, maar nu ook geupgrade met zo'n sleutel)

 

ps: het gaat om de laatste versie de 10.6. Krijg je later een gelegenheid tot update dan kan je er op ingaan en je blijft de pro-versie houden (met meer mogelijkheden dan de freeware), alleen: als ooit de versie 11 uitkomt en je gaat upgraden: dan val je terug op de (beperktere) freeware.

Wil je op dat ogenblik toch meer mogelijkheden blijven behouden (vb je mailbackup maken en kunnen terugplaatsen), dan moet je wel bij de 10 blijven.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat het een trial wordt want de tekst is voor meerdere uitleg vatbaar... Maar in rood staat het toch.... duidelijk?

Code heb ik weggehaald.

Heb geen zin een vervuiling met een trial. Doe ik wel een keer net voor ik een image terugzet. Maak ik een image met Ghost en met deze... kan het mooi vergelijken.

 

 

EaseUS Todo Backup Home 10.6

 

Simple & affordable file backup software for Windows

  • HINT:
    • Click on DOWNLOAD button to download the installation file
    • Install it & Launch the Software
    • Use the following license key to activate the software
      License Code: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    • Done.
  • Enjoy the full features

*This offer is available until the end of Jan, 2018.

 

Free $29.00Download 4 days left

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze  is vandaag nog gratis

 

AOMEI Backupper Professional 4

 

Hier van kreeg ik wel een link naar een normaal bestand (iig zonder trial erin verwerkt, zegt niet altijd alles...)

https://thesoftware.shop/aomei-backupper-professional-4-review-giveaway/#download

 

Quote
AOMEI Backupper Professional 4 - Giveaway

AOMEI Backupper Professional 4 for advanced clone, backup, restore computer.

  • HINT:
    • Click on DOWNLOAD button to download the software
    • Install it & Activate the software with the following license code:
      
      yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    • Enjoy!
  • Giveaway version: 4.0.6

*Giveaway License code is valid until April 04th, 2018

aangepast door Mr-postman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits ik de pro al een paar maanden met een andere dagkey heb, ben ik niet verder gegaan met de aanbieding te bekijken.

Wel eigenaardig idd... Al telt de teller bovenaan nog tot ong 4 dagen af.

 

Iemand die hem binnengehaald heeft vandaag (en dus weet hoe het zit?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ook een instinker zijn... Er zijn wellicht altijd mensen die het toch gaan proberen en het bevalt en toch kopen (ipv de Free versie....).

Hoe meer mensen je hebt die de Free optie niet verder bekeken hebben zoals ik, hoe meer kans voor ze dat er een bij zit die toehapt..

De wet van de grote getallen...... daar zijn al die lokmail ook opgericht.... Ik donder ze altijd weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Aomei backupper is helaas dus gisteren verlopen, invalid key... dan hoef ik die ander ook niet meer te proberen.

Mijn vermoedens lijken juist: ze laten de FREE als lokker er staan.. maar in feite niet meer FREE (staat er toch... "until")....

aangepast door Mr-postman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd wel van een gokje. Dus koos ik de tijdelijk gratis versie van EaseUS Todo Backup Home 10.6, waarvan Passer de link gaf.

Dat die datum niet klopt ( *This offer is available until the end of Jan, 2018), is op zich niet erg. Deze aanbieding komt herhaaldelijk terug. Op de website kunnen ze vergeten zijn om deze datum aan te passen.

 

Je kunt je aanmelden via Facebook, Twitter of e-mail, maar als je een paar minuten wacht, dan hoef je je helemaal niet aan te melden en kom je direct op de downloadpagina, waar je de licentiesleutel ziet en de downloadknop. Je downloadt dan -natuurlijk- een proefversie: tbh_trial.exe.

Na downloaden ging ik die versie installeren. Er werd gemerkt dat er al een versie van Easeus Todo Backup op stond, namelijk de Free versie. Die moest eerst verwijderd worden, maar dat kon je laten doen. Prima!

Tijdens de installatie moest je aangeven wat de locatie was voor My Backups. Daarvoor moest ik even mijn externe harde schijf aansluiten. Ik verwees naar de map My Backups die al op mijn externe harde schijf stond. Ging ook goed.

Nadat de installatie was afgerond, startte ik EaseUS Todo Backup Home 10.6.

IK kreeg meteen het activeringsvenster voor mijn neus:

 

5ac520f2035be-2018-04-04_20_47_10-Activa

 

Ik plakte daar de licentiesleutel in en klikte op Activate now...

Helaas, dit was na circa 2 minuten wachten het resultaat:

 

5ac52150162c0-2018-04-04_20_49_13-Activa

 

Ik ga EaseUS Todo Backup Home 10.6 dus weer verwijderen, en daarna zet ik de gratis versie er weer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry aan iedereen dat het hele verhaal dus niet klopte. Het kwam nochtans van een site die dagelijks van die 'dagkoopjes' (al dan niet freeware) aanbiedt en die me ernstig leek. Mogelijk weten de mensen van die site het ook zelf niet ?

 

Sorry Porrelaar, dat je heel het werk moest doen... (dank voor je ervaring mee te delen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Passer zei:

Mogelijk weten de mensen van die site het ook zelf niet ?

Je kunt op die site aangeven dat de sleutel niet werkt, maar daarvoor moet je je e-mailadres opgeven en daar had ik na dit fiasco geen zin in. :xd:

 

5 minuten geleden, Passer zei:

Sorry Porrelaar, dat je heel het werk moest doen

Ach, viel wel mee. Paar minuten werk was het. Het (achteraf zonder succes) activeren van de sleutel duurde daarbij nog het langst.

EaseUS Todo Backup Home 10.6 weer verwijderen duurde minder dan 1 minuut. Daarna moest ik de computer opnieuw opstarten.

EaseUS Todo Backup Free 10.6 weer downloaden en installeren duurde hooguit 2 minuten.

De eerder gemaakte instellingen (zoals de backup-taken) blijven daarbij bewaard. Ik moest alleen opnieuw tijdens de installatie aangeven waar de back-ups moeten worden opgeslagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.