Ga naar inhoud

EaseUS Todo Backup Home 10.6 -


Passer

Aanbevolen berichten

Wil je wel de Home versie van EaseUS Todo Backup 10.6, maar wil je daar zo weinig mogelijk voor betalen? Ga dan naar deze website: https://www.easeus.de/giveaways/2017-todo-backup-home-8.8.html

Ja, die is Duits. Geeft niks; je kiest daar natuurlijk niet voor die gratis versie 8.8 (aan oude meuk heb je geen gebrek), maar je klikt op de knop Nur 9.95€ voor versie 10.6 Home

Dan kom je op deze pagina: https://order.easeus.com/505/purl-store?cart=113174&coupon=UQH-VC7-BCC&currencies=EUR&Language=de

Daar klik je in de grijze balk op Deutsch en dan kies je Nederlands.

Waarmee je deze site te zien krijgt: https://order.easeus.com/505/?scope=checkout&id=wVjqZZwoQ6&crel=language

Merk op dat er een klein addertje onder het gras zat: de prijs is nu niet meer € 9,95, maar € 12,04, omdat er 21% BTW bij is gekomen.

Je kunt op verschillende manieren betalen:

 

5ac5305b3a04e-2018-04-04_22_04_02-EaseUS

 

Dit aanbod is niet van een of andere Giveaway website, maar van EaseUS zelf. Dat zou niet fout mogen gaan, lijkt me.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets aanraad, dan moet ik het eigenlijk ook eerst zelf uittesten... Wat is nou € 12,04? Daar kun je niet eens voor uit eten gaan. Nou ja, hooguit bij het frietkot (in België) of de snackbar (in Nederland).

De normale prijs voor EaseUS Todo Backup Home is € 27,00. Kijk hier maar; dan zie je ook meteen de verschillen tussen de Free en de Home versie: https://nl.easeus.com/backup-software/personal.html

 

Ik maakte dus gebruik van het aanbod en betaalde € 12,04 via iDeal. De betaling loopt via Cleverbridge, een bekende maatschappij daarvoor.

Per kerende post (dus binnen een paar seconden na betaling) kreeg ik een e-mail met daarin de licentiesleutel en een downloadlink voor de trial versie / evaluatieversie.

 

De installatie verliep zoals ik al eerder beschreef. Daarbij werd de Free versie weer verwijderd.

De activatie verliep deze keer prima. Na plakken van de sleutel klikte ik op Activate now. En deze keer duurde dat slechts 5 seconden. De sleutel was geaccepteerd.

Ik heb nu een goedkope, en toch legitieme versie van EaseUS Todo Backup Home 10.6 voor slechts € 12.04. Dat is minder dan de helft van de normale prijs.

 

Via About kan ik ook later nog zien dat de licentiesleutel geaccepteerd is:

 

5ac538134a15f-2018-04-04_22_23_38-About.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat me totaal niet om die "€ 12.04"   maar om de firma List & Bedrog die er achter lijkt te zitten.... (die site dus)

Verleid mensen naar een pagina waar je denkt een Free programma te hebben en je moet betalen als je het echt wil.

 

Voor mij is dat bedrag geen enkel probleem, maar er zijn mensen genoeg voor wie het veel geld is.... je zult maar alleen van ocmw leefloon moeten leven.... dan moet je vaker je eigen boontjes pellen en eten ipv naar "het frietkot (in België) of de snackbar (in Nederland)" te gaan, want een zak aardappelen is een stuk goedkoper dan een gezinszak frietekes...

 

Voor mij is het puur een uitdaging om te kijken/testen of waar gemaakt kan worden wat zo beloofd wordt.

Zeker als het hier door  een moderator op het forum gezet wordt, daar hechten veel mensen toch waarde aan.

Als een moderator het op het forum zet dan zal het wel goe zijn.... :top:

Ach das ook een mens, he....:xd:... dat blijkt gelukkig....:)

aangepast door Mr-postman
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, porrelaar zei:

Wat is nou € 12,04?

Klopt ook weer...

 

51 minuten geleden, Mr-postman zei:

maar om de firma List & Bedrog die er achter lijkt te zitten

mmm.. misschien wel, maar zo scherp zie ik het nu niet. Die 'dagkoopjes' zijn meestal dus ook voor één dag - en op het ogenblik dat ik de beginpost plaatste, was het idd al een dag later dan de plaatsing van dat koopje. (het was één van de vele 'dagkoopjes' die op een bepaalde site (https://thesoftware.shop/giveaway/ ) aangeboden werd.

Maar nu ik de site eens goed bekijk, staat er wel nergens dat het daar om DAGaanbiedingen gaat...

55 minuten geleden, Mr-postman zei:

Als een moderator het op het forum zet dan zal het wel goe zijn.

We (ik) doen ons best Mr.Postman en 'k dacht 'ter goeder trouw' te zijn en er forummers nog mee te kunnen helpen. Niet dus... :wacko: (Besluit: 'k moet nòg beter op mijn tellen passen...) - al moet ik wel glimlachen met je laatste zinnetje (waarvoor dank voor je (menselijk) begrip)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan nog gratis tot 8 april 2018, via deze Easeus-site: https://www.easeus.com/giveaways/todo-backup-home-thewindowsclub.html : Scroll een beetje omlaag tot 'Giveaway' en wacht 60sec. Klik dan op de blauwe knop 'Get Free License' en er komt een pop-up venster met de code. Er staat zelfs een e-mailadres bij waar je problemen kan melden.

 

Ik heb Easeus met deze code kunnen installeren op een oude PC (ik gebruik het al lang met een andere code op mijn normale PC). De verificatie heeft wel een paar minuten geduurd:

 

5ac5fb7e6ec79-easeus_todo_licentie.png

 

 

 

4 uren geleden, Mr-postman zei:

Verleid mensen naar een pagina waar je denkt een Free programma te hebben en je moet betalen als je het echt wil.

Een gerenommeerde firma kan zich dergelijke (gangster)praktijken niet veroorloven! De imagoschade zou in dit geval veel groter zijn dan de winst die men kan maken door de enkelingen die zich tot een aankoop laten verleiden.

 

Wat wel zo is: het is telkens dezelfde code die weggegeven wordt. De firma voorziet een bepaald aantal gebruikers per code. Als dat aantal bereikt wordt, zal de code niet meer werken, maar men zal die (tijdens de geldigheidsduur van de aanbieding) dan vervangen door een nieuwe. Waarschijnlijk heeft Easeus in dit geval niet (tijdig) gemerkt dat het aantal overschreden werd.

 

porrelaar, € 12,04 is inderdaad niet veel, maar daar had je toch een paar pintjes kunnen van kopen. :beer:

 

En niemand is alwetend... gelukkig maar! :)

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx voor de tip!:top:

 

Ben net nog even weer op zoek geweest naar een FREE Aaomei-Backup

was key AMPR-P5S2W-E4M79-8YS86, maar die werkt vanaf 4-4 niet meer.

Die lijkt me met alle features dan dus eens mooi om naast mijn oude Ghost te zetten.

 

Edit: tip voor  EaseUS Todo Backup 10.6 hoe de activatie code te krijgen ipv automatisch registreren...

Als je  EaseUS Todo Backup 10.6 in de firewall blokeert om naar buiten te gaan dan krijg je een ander menu....

Zie plaatje. Dan zie je de licentie code en de machine code al ingevuld (omdat je doorklikte na het invullen van de licentie code) maar op dat moment

is het activatie code vakje nog leeg.

Ga naar de website bij de pijl

http://activation.easeus.com/alloffline.php

Vul licentie en machine code in en dan kun je de activatie code bekomen.

 

Sla dus nu 3 codes op en je kunt imho altijd zelf weer offline activeren. On-line loop je risico dat je dat na de verval datum van de FREE-actie je dat niet meer lukt...

 

Validate successfully! Your activation code is:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Please save the activation code, click here to activate the next serial number.

 

Tnx dus... werkt dus nu hier ook. Nu nog Aaomei-Backup...

aangepast door Mr-postman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een werkende code gevonden voor Aomei Backupper Professional 4.0.6.

Het stuk menu met "koop" en "registeer" links van het andere deel van het menu (dat nu uitgeklapt tstsaat) is nu verdwenen.

Hier lukt het niet om een off-line registratie te forceren, helaas.

 

https://www.deskmodder.de/blog/2018/04/01/giveaway-aomei-backupper-pro-kostenlos-zum-world-backup-day/

 

Ok, als ik binnenkort een keer rustig tijd heb proberen tov Ghost.

 

 

 

aomei-bu-pro-4.0.6.JPG

aangepast door Mr-postman
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.