Ga naar inhoud

automatisch wissen


Aanbevolen berichten

Ik zoek meer info over mogelijkheden om pc volledig te wissen als onbevoegden toegang proberen te krijgen.

Iedereen heeft het al weleens gezien in een of ander film, men geeft een foute code in en de pc begint automatisch heel de HD te wissen.

Bestaat zoiets?

En uiteraard de vraag, hoe installeer ik dat?

Alle tips en info welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, techniekerke zei:

Ik zoek meer info over mogelijkheden om pc volledig te wissen als onbevoegden toegang proberen te krijgen.

Iedereen heeft het al weleens gezien in een of ander film, men geeft een foute code in en de pc begint automatisch heel de HD te wissen.

Bestaat zoiets?

En uiteraard de vraag, hoe installeer ik dat?

Alle tips en info welkom.

Dit is een leuke vraag maar dit soort software bestaat niet in de normale handel.
Vaak zijn dit een soort hack programmaatjes en is het gevaarlijk om te gaan gebruiken een stukje (normale) malware zou dit dan al aan de gang kunnen krijgen.
Want het programma moet wel zien of het niet een verkeerde handeling van jou is of een PUP die verder geen kwaad kan.
Ik denk dat dit toch je in de wereld van hackers terecht laat komen, ook als dit er zou zij had je er al wel van gehoord.

Dan hadden bv belangrijke mensen of werknemers van belangrijke bedrijven of regeringen dit al gehad, dan was er niet zo vaak iets uitgelekt.

En in films kan alles natuurlijk ;)

 

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.