Ga naar inhoud

windows 10 installatie


clovis

Aanbevolen berichten

ga iets anders uitproberen,want...

 

1.niet altijd wordt er een keuze getoond op de pc (welke versie ik eventueel ,wil opstarten).

2. als er dan eens een keuze wordt getoond..is de tijd om het te lezen haast onmogelijk ( een 8tal seconden).

3. door 1 en 2 weet ik zelfs niet welke versie er wordt opgestart..door dit kan ik helaas niet antwoorden op jou vraag " welke van de twee is de goede?"..maar ik heb een vermoeden dat het windows 10 volume 1 is.

 

- ik zou het proberen op te lossen,door een (acronis)backup te nemen van de versie die opstart en die dan te installeren op een hard schijfje...hopelijk is het de goeie versie die er dan opstaat...anders zit ik in de problemen...weet dan niet hoe ik het moet oplossen. zal dit maandag of diinsdag uitproberen.

 

groeten clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2018 om 22:13, droske zei:

Type msconfig in "Zoeken in Windows" en druk ENTER. Open het tabblad Computer opstarten. Maak hier een screenshot van en plaats het in je volgende antwoord.

???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK

 

Selecteer die tweede Windows  10 (\Windows) en klik op Verwijderen.

Klik op Toepassen en sluit het venster Systeemconfiguratie.

Herstart de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.