Ga naar inhoud

Word loopt continu vast


Wordvraag

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Allereerst hoop ik dat dit topic hier goed staat. Ik heb een vraag en ben onbekend hier. Als meisje heb ik niet zoveel verstand van computers, dus misschien kan iemand mij helpen. 

 

Sinds enige tijd heb ik een nieuwe laptop, namelijk de Acer Swift. De laptop is super snel en bevalt goed, alleen Word loopt telkens vast. Zodra ik twee bestanden tegelijkertijd wil openen loopt hij vast, als ik een voorpagina wil toevoegen en als ik een plaatje wil plakken geeft hij iets aan met een ole-actie en dan doet hij het ook niet. Ik heb Word al opnieuw geïnstalleerd, maar dit mocht niet helpen. Kan iemand mij helpen?

 

Alvast bedankt! 

 

Groeten,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

We gaan een paar dingen door nemen:

 

Download 5ad1ee59ba80d-CKScanner_MAINICON.pngCKScanner by askey127 naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage[/b] toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.