Ga naar inhoud

ingestelde kolommen wijzigen steeds


theplayer

Aanbevolen berichten

Ingestelde kolommen in mijn mappen worden continue automatisch gewijzigd in andere. Ik heb geen idee waardoor dat komt. Ik heb maar enkele kolommen nodig die ik dan instel, maar daarna verschijnen er steeds weer andere en bovendien ontnemen die het zicht op de naam van de bestanden. Hier een voorbeeld

image.png.7400d7ae66c11f404ce4b0713070962d.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open verkenner

Klik nu op c:\ en bovenaan op naam met de rechtermuisknop op meer klikken.

Geef daar in het vak de kolombreedte.

Klik nu bovenaan op beeld en dan optie / weergave en klik daar op Alle mappen toepassen

Nu is het overal dezelfde kolombreedte

 

Bovenstaande is voor Windows 10 maar in Windows 7 kan het iets anders zijn.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt niet wat ik bedoel...!

 

Het gaat niet om het aanpassen van de kolombreedte! Het probleem is dat wanneer ik op MEER klik en de gewenste opties aanvink, (bijv. NAAM, GEWIJZIGD, GROOTTE)  deze na herstart weer gewoon een aantal andere laat zien : NAAM ALBUM, TITEL enz.

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij schrijf wel als titel ingestelde kolommen wijzigen steeds terwijl jij sorteren bedoeld.

Het principe is weeral hetzelfde als wat ik had gezegd maar kies uit de beeld bij meer zoals Album-ID of album enz.

Je kan dan in de eigenschappen van de liedjes zoiets instellen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, het is geen sorteerprobleem, het gaat de ts erom dat de keuze die hij maakt om méér kolommen zichtbaar te maken, niet bestendigd wordt.

het zou moeten werken (bij mij onder w7 werkt het...): na de keuze van de kolommen die je zichtbaar wilt hebben, ga je in de menubalk naar 'organiseren', tabblad weergave, de knop 'op alle mappen toepassen',  zo dat gevraagd wordt, bevestig je dat, klik op toepassen en dan ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is niet wat ik wil.

Ik haal via MEER alles weg wat ik niet wil en vink vervolgens alléén deze kolommen aan.:

image.png.76226fb10552cb835a1b38cd74fac4cd.png

 

Die keuze wordt overruled als ik overschakel naar een ander map en weer terugkeer...

 

Dan staat er weer dit:

image.png.29d1d96c9fc9b96e800fe2f7d50fc672.png

 

 

Falstring,      Het gaat niet om meer kolommen maar juist om andere  (minder!) die ik zelf wil kiezen!

 

Overigens, bij mij staat géén tabblad WEERGAVE in Organiseren...!  Ik heb ook WIN7

image.png.9a6d75f66692149d996f44b64acce0be.png

 

 

 

image.png

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.