Ga naar inhoud

nieuwe videokaart kopen


brent1369

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En ik heb gelezen dat die 1050 ti oc geoverclocked is dus heeft die een mindere levensduur

Jij bent van mening dat men videokaarten op de markt brengen om vlug stuk te gaan?

Kom nou.

Zoveelste fabeltjes.

 

Je moet wel duidelijk zijn:

Ik stel een videokaart voor dat goed geprijsd is.

Maar als je steeds meer wilt uitgeven dan moet je dat ook doen.

Ik hou jou niet tegen om zotte prijzen uit te geven voor een videokaart dat over een jaar misschien voor de helft van de prijs kan kopen.

Fabrikanten zijn slim hoor.

Eerst is er GTX 1050 en men koop meteen de nieuwste.

Kort daarna komt dan bijvoorbeeld GTX 1060 3 GB en weeral koop men zoiets om men denk dat het sneller is.

Even daarna komt dan 6 GB versie dat stukken duurder is maar die zal men niet kopen.

Alleen iemand met een nieuwe computer wilt dat de nieuwste van de nieuwste.

Helaas zal men dat nooit lukken want kort daarop komt dan GTX 1070 en daarna nog eens 1080 versie.

Wil jij dat allemaal doen; de nieuwste van de nieuwste = duurste van de duurste.

Dat is gewoon waanzin want er komt heel snel een nieuwe versie dat dikwijls een upgrade is van de vorige.

 

Vergelijk maar met de processor:

Hoeveel processor zijn er op de markt.

Enorm veel:

Maar wie gebruik de processor mogelijkheden effectief: haast niemand.

Toch koop men de nieuwste van de nieuwste.

 

Zo zijn er veel mensen die ook 16 of meer GB geheugen plaatsen terwijl men op dit moment misschien de helft gebruiken.

Windows 10 is in tegengestelde met alle vorige Windows een lichte Windows geworden.

 

Wees dus realistisch:

Het kan soms beter zijn om een nieuwe computer met goede videokaart te kopen dan de duurste videokaart te kopen in de oudere computer.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, stegisoft zei:

En ik heb gelezen dat die 1050 ti oc geoverclocked is dus heeft die een mindere levensduur

Jij bent van mening dat men videokaarten op de markt brengen om vlug stuk te gaan?

Kom nou.

Zoveelste fabeltjes.

 

Je moet wel duidelijk zijn:

Ik stel een videokaart voor dat goed geprijsd is.

Maar als je steeds meer wilt uitgeven dan moet je dat ook doen.

Ik hou jou niet tegen om zotte prijzen uit te geven voor een videokaart dat over een jaar misschien voor de helft van de prijs kan kopen.

Fabrikanten zijn slim hoor.

Eerst is er GTX 1050 en men koop meteen de nieuwste.

Kort daarna komt dan bijvoorbeeld GTX 1060 3 GB en weeral koop men zoiets om men denk dat het sneller is.

Even daarna komt dan 6 GB versie dat stukken duurder is maar die zal men niet kopen.

Alleen iemand met een nieuwe computer wilt dat de nieuwste van de nieuwste.

Helaas zal men dat nooit lukken want kort daarop komt dan GTX 1070 en daarna nog eens 1080 versie.

Wil jij dat allemaal doen; de nieuwste van de nieuwste = duurste van de duurste.

Dat is gewoon waanzin want er komt heel snel een nieuwe versie dat dikwijls een upgrade is van de vorige.

 

Vergelijk maar met de processor:

Hoeveel processor zijn er op de markt.

Enorm veel:

Maar wie gebruik de processor mogelijkheden effectief: haast niemand.

Toch koop men de nieuwste van de nieuwste.

 

Zo zijn er veel mensen die ook 16 of meer GB geheugen plaatsen terwijl men op dit moment misschien de helft gebruiken.

Windows 10 is in tegengestelde met alle vorige Windows een lichte Windows geworden.

 

Wees dus realistisch:

Het kan soms beter zijn om een nieuwe computer met goede videokaart te kopen dan de duurste videokaart te kopen in de oudere computer.

 

 

 

Dus jij raad me aan zeker die1050 te kopen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stroomverbruikt maak wel uit hoor.

Als uw budget dit aan kan zou ik deze videokaart kiezen.

Je hebt dan 256 bits maar je moet eens kijken of je 1x 8-pins (6+2) aansluiting hebt op de voeding.

Deze videokaart verbruikt wel iets meer maar is ook sneller maar dat kan ik niet garanderen gezien uw voeding dat net binnen die grens is van 500 watt is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, stegisoft zei:

Stroomverbruikt maak wel uit hoor.

Als uw budget dit aan kan zou ik deze videokaart kiezen.

Je hebt dan 256 bits maar je moet eens kijken of je 1x 8-pins (6+2) aansluiting hebt op de voeding.

Deze videokaart verbruikt wel iets meer maar is ook sneller maar dat kan ik niet garanderen gezien uw voeding dat net binnen die grens is van 500 watt is.

 

 

Ja zo ene van 8 heb ik nie dus dan kan ik die toch nie kopen of wel

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.