Ga naar inhoud

Promotielijst en MySQL


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben al een tijd bezig om voor het bedrijf een promotie lijst te maken in een website. Echter is dit niet zo te maken, Alleen hij wil makkelijk zelf items kunnen toevoegen. Nu dacht ik aan een MySQL database waarin je de volgende kolommen hebt, Productnaam, Link naar foto, Product speceficaties, productbeschrijving, normale prijs en Promotie prijs en dan zou die site moeten gaan kijken via php naar die database, Om zo die data op te vragen. Als ik het wil maken wil ik wel dat de code zich door genereert dat de persoon die er makkelijker items aan wil toevoegen niet aan mij zou moeten vragen om de code te editen. Zou iemand me kunnen helpen met het maken van zo een php script?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Kuno Claes

P.S: Je kan op de volgende site een voorbeeld zien van hoe het design er moet komen uit te zien: https://elektro-meeus.be/page.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraag aan ons om een website te maken.

Nee, dat is niet onze taak.

Je kan beter leren hoe je moet doen want uit fouten kan je pas leren om veilig te programmeren in PHP of andere talen.

Een handleiding vind je op deze pagina (klik)

Daar ziet je voorbeeld per gedeelte.

Lees de code goed en dan ziet je hoe je database zoals SQL, Access enz. kan benaderen.

Let op: je moet wel eerst de database in orde maken in uw database panel van uw provider of op uw computer zoals XAMPP

Let wel op: het kan wel eens anders uitzien op uw pc dan op uw hosting op gebied van verbinding.

 

Je wilt volgens mij te vlug leren want dat merk ik op uw velen vragen.

Op die manier ga je snel opgeven.

Als we u een code geven moet je nog altijd begrijpen wat de code betekend.

 

Beter één goed taal leren dan 10 half leren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je ook nog heel erg goed afvragen wat je gaat doen met beveiliging. Hoe ga je ervoor zorgen dat niemand anders dan jouw opdrachtgever items kan toevoegen. 

Je kunt niet zomaar een pagina geven zonder beveiliging, want dan heeft de hele wereld toegang. Ook al is die url een niet raadbare url, google heeft deze na een paar dagen al geïndexeerd.

 

Ik zou eens kijken naar wordpress of drupal en ga eens op zoek naar een aantal plugins. Voor wordpress heb je bijv. een aantal plugins waarbij je custom post types kunt toevoegen, en dus zo je items kunt beheren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.