Ga naar inhoud

vreemde tekens i.p.v. afbeeldingen


theplayer

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, theplayer zei:

Nu blijkt dat wanneer ik die tekens kopieer en hier plak, ze ineens wel duidelijk zijn..:

🇮🇹🍕🥖🥗🍤🍷

Dat zijn smileys, en dat kan Outlook 2003 niet aan. Zoals eerder is vermeld outlook 2003 is oud en wordt niet meer ondersteund door Microsoft.

Het programma loopt ver achter van alle nieuwe ontwikkelingen.

Ik gebruik outlook 2016, heb net een testje gedaan van een smartphone een e-mailbericht sturen.

Vervolgens op de pc het e-mailbericht openen en de smileys worden perfect weergegeven.

 

Als je wilt overstappen naar een nieuwere Office, kijk even hier.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat jaren geleden een keer geprobeerd met MS Offfice 2010. Ik kon er niet mee werken! Veel te uitgebreid en te ingewikkeld. Bovendien een hoop "junkware" die je nooit gebruikt: Access, OneNote, Powerpoint, Publisher.. Daarnaast kost het je erg veel tijd om al die nieuwe functies te leren waar je sowieso geen tijd voor hebt, want de stroom mails blijft komen, of je het prog nu kent of niet. Frustraties en stress vieren dan hoogtij.  Elke nieuwe versie wordt alleen maar groter en moeilijker voor het sturen van een gewone mail. Het is kennelijk ook nodig om weer nieuwe termen te lanceren om dit mogelijk te maken: workflowoptimalisatie, Onedrive, gericht op werken met elkaar (?) Lokaal werken schijnt niet meer te kunnen enz. Mijn versie 2003 (Excel, Word, Outlook) werkt nog prima zonder al die opgedrongen "verbeteringen". Dan neem ik die vreemde tekens voor die enkele keren maar op de koop toe....alle goede bedoelingen en adviezen ten spijt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.