Ga naar inhoud

thuisgroep


lowie12

Aanbevolen berichten

Ik heb op twee computers een thuisgroep gemaakt met een code uiteraard nu wou ik op een derde dit ook doen maar dat lukt van geen kanten ,

Er staat nochtans er is een thuisgroep beschikbaar ik klik op nu toevoegen nu lid worden ik geef de code in en dan krijg ik het volgende er kan geen thuisgroep worden ingesteld op deze computer.

Kan iemand helpen dank bij voor baat,

Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je uitvinkt dan zou je een nieuwe venster moeten hebben om uw login in te geven.

Vink het opnieuw aan en herstart de pc en daarna uitvinken en hopen dat je wel een venster krijgt.

Maar je kan ook configuratiescherm / gebruikersaccount uw wachtwoord opnieuw ingeven maar je laat het leeg bij nieuw wachtwoord ingeven en dan op OK klikken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik allemaal al 10x gedaan, en nu dus weer, maar het helpt niet. Bij het opstarten komt er ook niet gewoon een balk waarop je het passwoord moet invullen, maar de vermelding dat ik een verkeerd passwoord heb ingegeven. Volgens mij heeft het iets te maken met die thuisgroep die ik ooit gemaakt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.