Ga naar inhoud

Geen internetverbinding


Hoeba

Aanbevolen berichten

Internet Explorer start op met Google maar ik geraak op geen enkele site. Ook niet via mijn andere browser Microsoft edge. Ook mijn e-mail thunderbird marcheert niet. Hier vraagt hij een wachtwoord...

Deze morgen lukte het wel nog en ik heb de Java geüpdated....zou dit de oorzaak kunnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laatste zegt iets over een site die je zou willen bezoeken, en niets over jouw pc.

ga sowieso even na of de datum van je machine nog helemaal correct is.

je kan proberen of systeemherstel een oplossing biedt. ik weet niet welke windows je gebruikt maar je komt er in w7 via start-configuratiescherm-systeem-linkerkolom: systeembeveiliging.

heb je een hogere windows dan roep je configuratiescherm op door dat woord in het zoekvak linksonder te typen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het hier om een pc gaat en je hebt een usb wifi dan gewoon even ui t de usb poort halen en terug erin.

Meestal is dat opgelost.

Gaat het hier om een laptop dan moet je kijken of je Wifi wel aanstaat.

Sommige laptop moet je iets extra doen zoals aan de voorkant een balkje schuiven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet Avast verwijderen maar herstelpunt terug zetten.

Het is altijd mogelijk dat bij update van Virusscanner dat internet niet werkt. (Niet alleen Avast maar ook andere)

Daarom is het beter om herstelpunt terug te zetten in zo'n een geval.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.