Ga naar inhoud

TP link beveiligen


Aanbevolen berichten

Beste, 

 

Wij zijn als een tijdje bezig om onze tplink eap245 te beveiligen met een wachtwoord, maar we lopen steeds tegen problemen aan. Zo wordt bijvoorbeeld geadviseerd om de software te updaten dmv usb aansluiting. De tplink heeft echter geen usb-ingang. Is er hier misschien iemand die ons kan begeleiden hierbij? 

 

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Yvonne,

Je kan het beste onderstaande stappen volgen:

  1. Verbind met je TP link.
  2. Open een web browser (Chrome, Firefox,...)
  3. Ga naar tplinkeap.net
  4. U zou nu zo'n scherm moeten zien:image.png.dbb2fc1ae9e65ac257ecb84ed87a1ffb.png
  5. Bij username en Password vult u beide keren "admin" in (Zonder de ""), en drukt u op Log In.
  6. Hier komt dan een venstertje tevoorschijn waarin u een nieuwe username en passwoord moet maken. image.thumb.png.a3cc4949379a970504ec0d938972f2be.png  

Hier gaat u naar het tabblad "Wireless". Daar scrolt u naar beneden en klikt u op "None". Dan selecteert u WPA-PSK uit het dropdown menu.

image.thumb.png.eb44caa3e94a09a705d0893d82cc7889.png

Bij "Wireless password" vult u het wachtwoord naar keuze in.

Zet een vinkje bij "Portal", en duw op "Ok".

Success!

Mvg,

Jonas

Edit:

Oei, ik zie net dat Stegisoft heeft gereageerd terwijl ik aan het typen was. Sorry! (Kies maar welke u uitvoert.)

(Sorry voor de afbeelding hieronder, die krijg ik niet weg.)

image.png

aangepast door AsjePc
Oeps
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.