Ga naar inhoud

Access 2013 formulier dupliceren


ChrisNijlen

Aanbevolen berichten

Op 18-5-2018 om 09:29, ChrisNijlen zei:

Inderdaad, door een rechterklik + copy, en dan het woord formulieren te selecteren en te plakken gaat het wel. De velden linken met de databank.

logisch, want dan zit je IN het dbase-bestand

19 uren geleden, ChrisNijlen zei:

Ik

wil gewoon bedoelen dat ik verkenner gebruik om bestanden te kopieren,

om bestanden te kopieren is je verkenner ook geschikt / bedoeld

19 uren geleden, ChrisNijlen zei:

dat verschillende formulieren in een database-file niet apart kunnen gezien worden in verkenner

Een verkenner is ook geen dbaseprogramma hé - een verkenner kan ook niet IN bestanden gaan kijken (tenzij hij ervoor geprogrammeerd is, maar dat is - wat betreft windows verkenner en dbases - hier dus niet het geval.

Een verkenner is uiteindelijk maar bedoeld om te werken met bestanden en mappen (ze tonen, kopiëren, plakken, verplaatsen, wissen,...) maar dus niet om IN bestanden te werken.

 

Als je dus (in dit geval hier) een déél van een bestand wil gaan kopieren, dan zal je het bestand in de gepaste applicatie (acces in dit geval dus) moeten openen.

 

Nog anders verteld: in verkenner kan je ook geen gedeelte van een docx, pdf,... kunnen kopiëren. Daarvoor heb je Office, Acrobat, ... voor nodig. Wat jij wil, kan verkenner gewoon niet (als ik je tenminste goed begrijp)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.