Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

iemand heeft voor mij een muziekbestand op deze website gezet voor mij. daar ik Engels niet zo machtig ben kan ik hem niet beantwoorden.

is de eerste keer dat ik zo een waarschuwing krijg..is dit normaal?

zelf gebruik ik firefox..met opera en internet explorer gaat het ook niet :-(

ik zou hem een juiste vertaling willen naar die kerel toezenden..bestaat dit zo een vertaler?

2018-06-10 20_50_14-SSL-fout - Opera.png

aangepast door kweezie wabbit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Open firefox en klik rechts bovenaan op drie strepen en dan op help / Over Firefox klikken.

Staat daar versie 60.0.2

HSTS is een beveiligingsmechanisme om te vermijden dat Firefox of ander browser HTTP gebruikt in plaatst van HTTPS en dit om te verkomen dat er Downgrade-aanval op de server.

Nota: het heeft totaal geen zin om twee keer dezelfde vraag te stellen.

aangepast door stegisoft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...