Ga naar inhoud

Chrome letters onleesbaar na installatie van Razer Cortex


AsjePc

Aanbevolen berichten

En hoe zien de websites in Chrome eruit wanneer je Razer Cortex eerst verwijdert en daarna de pc opnieuw opstart? Dat zou ik eerst doen.

 

Ik neem aan dat je Razer Cortex hebt geïnstalleerd in de hoop dat je daarna sommige games wat vlotter zou kunnen spelen?

Dat zou wel eens valse hoop kunnen zijn. Razer Cortex is een van de vele game boosters op de markt. In het volgende artikel worden 5 van die game boosters besproken, waaronder ook Razer Cortex: https://www.ghacks.net/2015/05/23/do-game-boosters-improve-pc-gaming-performance/

De conclusie van die testen: de verbetering door het gebruik van een game booster was minimaal, vaak was er zelfs een verslechtering merkbaar.

Maar lees zeker dat hele artikel zelf door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad geen enkele game booster aan. En ook geen PC boosters.

 

Wat betreft je probleem met de erg dunne letters van Chrome: heb je dat ook in de andere browsers, zoals daar zijn Internet Explorer en Edge? Test dat even...

Is ClearType nog ingeschakeld? Controleer dat met behulp van de volgende handleiding: https://www.tenforums.com/tutorials/80598-turn-off-cleartype-windows-10-a.html

 

Voor scherpe en duidelijke letters moet ClearType ingeschakeld zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo! En nu weet je ook waarom ik een tegenstander ben van game boosters en pc boosters. Met 1 klik worden dan allerlei instellingen gewijzigd, waarbij jij het overzicht verliest van wat er gewijzigd is.

Het nut van game boosters en pc boosters is omstreden. Vaak heb je er geen enkel profijt van en raak je alleen maar in de narigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet porrelaar bijtreden wat betreft die boosters.

Als het goed werkt, moet je niet liggen "prutsen".

Die booesters heb je niet nodig en meestal doen ze toch niet wat ze beweren te kunnen en raak je in de problemen.

In veel gevallen zitten er dan ook nog achterpoortjes in voor besmettingen.

We zien hier geregeld gevallen waarbij de problemen pas begonnen na het gebruik van een of andere booster.

Ons advies: hou alle soorten boosters van je systeem.

If it ain't broke, don't try to fix it.

 

Dan kunnen we hier afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.