Ga naar inhoud

Plots niks meer zien


Aanbevolen berichten

Ik kijk en werk met google Chrome.

En ik mag graag filmpjes kijken bij Beleef de lente.

Sinds een uur of 3 kan ik er niks meer zien of het blijft zwart of het vlak blijft grijs.

Terwijl ik met IE het wel kan bekijken heb de URL al toegevoegd bij Chrome ook dat helpt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Om te kijken of het geen malware probleem is doe het volgende:

 

Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.

  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.

  • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.

  • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.

  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.

  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
     

Na het scannen:

 Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".

  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
     

Start Malwarebytes klik op "Rapporten".

 Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".

 Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

 5ab2485f512de-Screenshot-2018-3-21_Mogel

 Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.

 Post het logbestand als bijlage in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft het zelfde helaas vind het zelf gewoon een beetje vervelend maar lig er niet wakker van.

Maar snap niet om 9 uur kan je alles er nog zien en rond 13 uur zie ik overal of een zwarte pagina of een iets met een hop dat er een fout is opgetreden.

En kijk je dan in IE werkt het wel weer dat is vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.