Ga naar inhoud

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Dit is waarschijnlijk een heel domme vraag waarop ik echter geen antwoord gevonden heb.

Ik werk met windows 10 en Google Chrome als browser.

Ik heb in mijn taakbalk van chrome een icoon met alle favorieten.

In windows verkenner heb ik een map met een icoon favorieten.

Ik wil nu ALLE FAVORIETEN kopieren van de taakbalk chrome naar het icoon favorieten in verkenner.

Dit moet eenvoudig op te lossen zijn denk ik maar het lukt mij niet.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De favorieten die je ziet in C:\Users\[Username]\Favorieten zijn de favorieten zoals Internet Explorer die gebruikt. Chrome slaat zijn favorieten op een andere plek op. En in Chrome worden favorieten anders genoemd, namelijk Bladwijzers.

 

Wat jij blijkbaar wilt is de favorieten/bladwijzers van Chrome kopiëren naar de map met favorieten van Internet Explorer. Dat kun je zo doen:

 

Start Internet Explorer

Klik op de ster die links van het tandwiel staat.

Klik op het pijltje dat staat achter 'Aan Favorieten toevoegen'

Klik op 'Importeren en exporteren

 

5b365a4bdaa9b-IE_Importeren_en_exportere

 

In het volgende venster kies je 'Importeren uit een andere browser'. Daarna klik je op Volgende:

 

5b365a92e0c17-Instellingen_voor_importer

 

In het volgende venster zet je een vinkje voor Chrome. Daarna klik je op Importeren:

 

5b365acb754b0-importeren_uit_Chrome.png

 

Open daarna de map Favorieten via de Verkenner: C:\Gebruikers\[jouw gebruikersnaam]\Favorieten

En? staan je bladwijzers van Chrome dan in die map?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.