Ga naar inhoud

WINDOWS MEDIA PLAYER IN WINDOWS 10


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows 10 - 64 bits en hierin zit automatisch windows media player. Ik weet niet of ik WMP 12 heb of een oudere versie.  Ik werk met Google Chrome als browser.

Omdat WMP een onderdeel is van Windows 10 wordt dit programma ook automatisch bijgewerkt als een nieuwe update geinstalleerd wordt.

Ik heb het set up pictogram op mijn bureaublad maar het setuppen werkt niet.

Ik krijg volgende melding.

Hoe kan ik een nederlandstalige versie van Windows Media player in Windos 10 installeren.  Mijn laptop heeft een franstalige Windows 10 versie.

Mvg

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet doen, Jean. Je hebt een Franstalige Windows 10. Alle programma's en apps die meekomen met Windows 10 zijn in dezelfde taal als de taal van het besturingssysteem (= Windows 10). Dus in het Frans bij jou.

Stel dat het je toch zou lukken om de taal van Windows Media Player te wijzigen van Frans naar Nederlands, dan zal die wijziging bij een volgende update weer ongedaan worden gemaakt.

 

En waarom zou je de taal van Windows Media Player in het Nederlands willen hebben? In een van je andere topics schreef je dat jij het Frans net zo goed beheerst als het Nederlands. Dan is er toch geen noodzaak tot wijzigen van de taal van Windows Media Player?

 

Het ligt anders bij programma's die niet meekomen met Windows 10. Laat ik als voorbeeld CCleaner nemen. Voor dat programma kun je heel makkelijk zelf de taal kiezen. Je kunt dan -in het programma zelf- de taal kiezen. Er is in CCleaner keuze uit maar liefst 57 talen, bijv. Russisch, Arabisch, Chinees of Japans. En natuurlijk ook voor Nederlands of Frans...

 

Of loop je tegen een bepaald probleem op bij de Franstalige versie van Windows Media Player? 

 

Zelf gebruik ik Windows Media Player bijna nooit. In plaats daarvan gebruik ik VLC Media Player: https://www.videolan.org/vlc/index.nl.html

VLC Media Player kan veel meer verschillende types mediabestanden afspelen dan Windows Media Player.

Bovendien kun je in VLC Player wel zelf de taal instellen. Normaal staat die op Auto; dat betekent dat dezelfde taal als die van het besturingssysteem wordt gekozen, maar je kunt ook zelf kiezen voor een andere taal, bijvoorbeeld Frans of Nederlands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.