Ga naar inhoud

Ik kan mij foto's niet bekijken in de map


Elke1988

Aanbevolen berichten

Als ik mij map open, zie ik mijn afbeeldingen wel maar ik zie de foto niet.

Als ik de foto open zie ik de afbeelding, maar ik zou ook in mij map willen zien.

 

Zou iemand mij willen helpen? Om die setting terug in orde te krijgen.

Want het is gebeurd na de windows update

Naamloos.jpg.406c4c689a87e7fd35518a12cabc815c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open die fotomap in de Verkenner.

Klik in de menubalk van de Verkenner op Beeld.

Kies voor Normale of Grote pictogrammen (waarschijnlijk staat dat bij jou al goed).

Helemaal rechts zie je dan de knop Opties. Klik op de die knop Opties.

Het venster Mapopties wordt geopend. Klik in dat venster op het tabblad Weergave.

Er mag geen vinkje staan voor "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen".

Staat dat vinkje er wel? Haal het dan weg. Klik daarna onderaan in dat venster eerst op Toepassen en tenslotte op OK.

 

Met een afbeelding ter illustratie:

 

5b33d9832910e-2018-06-27_20_31_37-Mapopt

 

Helpt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens iEscape wel... ;)

Waarom reageerde ik dan eerst op jouw laatst geplaatste topic? Omdat ik, wanneer ik dit PCH forum bezoek, altijd klik op de knop Ongelezen inhoud.

Het meest recent geplaatste topic staat in die lijst dan bovenaan. Ik begin met het lezen van de topics die bovenaan in die lijst Ongelezen inhoud staan. Logisch dus dat ik daarom eerst jouw tweede topic opende en ging beantwoorden. Pas later kwam ik erachter dat je dezelfde vraag al eerder had geplaatst, maar in een ander onderdeel van het forum.

Om dubbele antwoorden en verwarring te voorkomen is het echt beter om je vraag maar 1 x te plaatsen. Je vraag kan immers altijd later nog verplaatst worden naar een ander forumonderdeel, als dat nodig of beter zou zijn.

 

Daarnaast is het niet altijd makkelijk om te bepalen in welke sectie een vraag thuishoort. Je vraag gaat over de weergave van afbeeldingen in de Verkenner. Dan ben je geneigd om te zeggen dat het topic thuishoort in de sectie Multimedia.

Maar.... je schrijft zelf dat het probleem pas optrad na een update van Windows. Je gebruikt Windows 10 (dat zag ik in een ander topic van jou), dus zou een plaatsing in Windows 10 ook te verdedigen zijn, wanneer de oplossing gezocht zou moeten worden bij een update van Windows.

 

Maar het belangrijkste is dat er een oplossing van je probleem wordt gevonden.

Heb je intussen al uitgevoerd wat ik in mijn vorige reactie (post #2 van dit topic) schreef? En hielp dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elke1988 zei:

(Het is niet gemakkelijk van tijd waar post ik het beste)

Een topic plaatsen in een verkeerd forum onderdeel is géén probleem, dan verplaatsen we gewoon.

 

Aangezien het probleem is opgelost, dan sluiten we dit topic met een 59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.