Ga naar inhoud

geen schijf ruimte meer op mijn ssd schijf


tomtom700

Aanbevolen berichten

goeie morgen

sinds korte tijd heb ik steeds minder en minder vrije ruimte op mijn ssd schijf, ik ruim dagelijkse troep op met ccleaner, heb ook al onnodige programma's verwijderd, en installeer niks toch wordt mijn ruimte op de schijf kleiner en kleiner, gisteren had ik geen schijfruimte meer, hoe komt dit?

mvg tomtom

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer...

ik heb onvoldoende ervaring met ssd-schijven, maar een harddisk zou ik uitbouwen en aan of in een andere pc hangen en daar via treesize de boel analyseren en opschonen.

zoals gezegd: of dat met een ssd ook zo mogelijk is, of dat je daarvoor andere commando's moet gebruiken, daarvoor moet je wachten op iemand met die ervaringen...

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een SSD verschilt van een klassieke HD door de fysieke opbouw.

Voor de beheerscommando's en software maakt het niet uit of het om een SSD of een klassieke HD gaat.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "systeemherstel".

Hoeveel herstelpunten zie je en van wanneer dateert het oudste (staat onderaan)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doodlopend spoor.

Soms neemt de map voor herstelpunten zoveel ruimte is dat er problemen ontstaan.

Omdat er bij jou geen herstelpunten zijn, zal dat dus niet het probleem zijn.

 

Is die SSD schijf de enige schijf in de pc/laptop?

Hoe groot is die SSD schijf?

Hoeveel ruimte is er nog op de schijf?

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "schijfanalyse".

Bij categorien zet je een vinkje bij alles .

Klik vervolgens op analyseren.

Maak een afbeelding van het resultaat en voeg deze als bijlage toe aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.