Ga naar inhoud

Thuisnetwerk opstarten zodat ik data van pc 1 op pc 2 en tv kan raadplegen.


jens

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, stegisoft zei:

Organiseren / bibliotheek beheren / video en daar kan je map toevoegen en dan de oude verwijderen.

Klopt maar als ik in video's bvb. de map van een film  toevoeg (in de map van de film zit zowel het mp4 als srt bestand) en dan ga ik kijken bij netwerklocaties (de media stream netwerk), zie ik enkel het mp4 bestand staan maar het srt hou hij achterwege :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 18-7-2018 om 22:47, stegisoft zei:

Probeer het volgende naam.mp4 en naam.srt en ook naam.mp4 en enkel naam zonder .srt dus niet naam.srt maar gewoon naam.

Als de extentie .srt weggelaten wordt dan speelt deze ook niet meer af met de film en wordt deze ook nog steeds niet meegestreamd.

De tv speelt wel degelijk srt af want dit deed ik ervoor met mijn 1,5tb schijf.

Ik heb ondertussen gelezen dat srt streamen via wmp gewoonweg niet lukt dus ik ga ook niet verder proberen met streamen d.m.v. windows want dit lukt toch niet..

 

Ondertussen heb ik Mezzmo gedownload en dit was op 5 minuten gefixt, toch bedankt voor de hulp :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.