Ga naar inhoud

Geheugen 100%


mysticfist

Aanbevolen berichten

Kan iemand me uitleggen waarom ik steeds zie dat mijn geheugen op 90-98% zit terwijl ik 16GB heb en als ik alles samen optel maar rond de 3GB zit.

 

Ik merk trouwens dat al die optellingen verkeerd zijn.

Processor, schijf, gpu lijken ook niet te kloppen.

 

Dus enig idee waarom en hoe ik dit kan oplossen?

 

PS: er staat 2x 7DaysToDie maar dat is normaal. 1x server en 1x spel

 

img.jpg

aangepast door mysticfist
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat 7DaysToDie zoveel geheugen vraag is totaal niet normaal want volgens deze site zou maximaal 6 GB geheugen voldoende zijn.

Jij hebt maar liefst 16 GB

 

Je hebt nog andere dubbel toestanden die werken zoals 7DaysToDie

Het is zever dat je server en spel 2 programma nodig hebt.

 

We beginnen eerst onderstaande

 

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik legde het verkeerd uit. Ik bedoel ik draai effectief een server op mijn pc. Dus het is wel degelijk normaal dat ik 2 instansies heb. ;)

Samen gebruiken ze maar 2,2 gb dus dat is het probleem niet.

Het is vooral dat ik me afvraag waarom het zegt dat ik bijna alles van mijn geheugen gebruik terwijl alles optellen dus veel minder is.

Ik zal straks even dat programma downloaden en uitvoeren.

Je denkt blijkbaar aan een malware of virus ;) dus dat gaan we idd eens uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, IObit is niet te vertrouwen en bovendien zijn er tal van programma dat niet veilig is.

 

Je zal onderstaande ook moeten doen:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.