Ga naar inhoud

binnenkomen in gmail


Adober

Aanbevolen berichten

ook bij de start als we op Gmail klikken komen wij op die blanco lege scherm terecht,

we gaan dan haar gmail-adres in de zoekbalk intypen en dan verschijnt de inlogpagina

waarna zij met haar gmailadres inlogt endan komt ze 1 stap verder  

dan moet ze nog een keer inloggen met haar wachtwoord

(dat hoevenwij niet meer in te vullen, is opgeslagen)

en dan komt ze op bovenstaande afbeelding/pagina terecht

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je al gedaan wat stegisoft gevraagd had? Jullie zien de account pagina van Google.

Klik daar op Privacycheck. In het volgende venster klik je op Nu starten.

Je hoeft niets te wijzigen, maar je klikt dan helemaal onderaan op 'Doorgaan naar uw Google account'.

 

Je komt dan weer op diezelfde accountpagina van Google terecht. Klik dan op Beveiligingscheck. Klik ook daar onderaan op 'Doorgaan naar uw Google-account.

 

Blijkbaar wil Google graag dat je af en toe die instellingen controleert.

Kijk dan of je bij je Gmail komt door te klikken op het pictogram van Gmail wat ik in mijn vorige post liet zien.

 

Een andere manier om bij Gmail te komen is klikken op het pictogram met de 9 blokjes, dat rechts bovenaan staat. Dan opent een menu met alle apps van Google. Klik in dat menu op het pictogram van Gmail:

 

5b7ff9042e620-Google-account.png

 

Let op: in dat Google menu kan de knop voor Gmail bij jou op een heel andere plek staan, bijvoorbeeld veel lager. Je kunt in dat menu de diverse apps zelf naar de voor jou juiste plek slepen, bijvoorbeeld meer naar boven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij privacycheck staat nu een groene vink en bij beveiligingcheck staat die groene vink niet op die afbeelding boven,

maar ik heb 1 probleempje weggewerkt en daar staan nu ook allemaal groene vinkjes

klik op (ga door naar uw google account) kom dan weer in de afbeelding boven)

daarna op de M geklikt en krijg helaas weer een leeg/blanco scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Adober zei:

bij privacycheck staat nu een groene vink en bij beveiligingcheck staat die groene vink niet op die afbeelding boven

Dat is normaal. Bij Beveiligingscheck komt geen groene vink te staan.


Lastig... Het zou niks uit mogen maken, maar doe eens wat ik in mijn vorige reactie schreef: "Een andere manier om bij Gmail te komen is klikken op het pictogram met de 9 blokjes, dat rechts bovenaan staat. Dan opent een menu met alle apps van Google. Klik in dat menu op het pictogram van Gmail."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.