Ga naar inhoud

Te veel van et goede


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een smartphone , op stevig aandringen van de kinderen .

Maar goed , ik moet eer;ijk zijn en ik ga het best leuk vinden .

Maar ik heb toch wat hiaten , zoals .Als ik foto,s maak met de smartphone dan vind ik deze ook weer terug in drive en google foto,s 

Daar zie ik foto,s staan van onze vakanite 10 jaar geleden .

Mijn vraag is kan ik drive en google foto,s niet uitschakelen of verwijderen  ?

Want als ik foto,s heb gemaakt met de telefoon , dan stuur ik deze zelf wel naar :  Mijn Afbeeldingen 

En dat wil ik graag zelf in de hand houden .

Er wordt tegenwoordig veel over privacy gepraat , nou ik vind dit dan wel een item

( of ben ik te ouderwets ???? )

1a.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar bij installeren had je vermeld dat toestemming gegeven aan de apps en dat hoeft zelfs niet van Google te zien.

Hoe je dat moet doen kan je op deze pagina lezen.

Denk wel goed na:

Ofwel zorgt je zelf voor back-up en dat is het meest veiligste en dat hoor je ook te doen.

Ofwel maak Google zelf een back-up maar je bent nooit zeker of dat blijft duren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opmerking op mijn vorige bericht zoals dat zoveel keren hier gebeurd is mijn tijd beperkt:

 

Laat u vooral niet beïnvloeden door uw kinderen.

Dat je met de tijd mee moet hebben ze wel gelijk maar zorgt dat het binnen de grenzen is.

Mijn zoon zette bij mij zonder mijn weten verschillende programma's zoals Facebook, Skype.

Dan kreeg ik voortdurend berichten van facebook enz. om zot van te worden.

Ik wil graag moment alleen zijn zonder al dat berichten.

Toen heb ik kordaat alle programma verwijdert dat ik niet echt nodig hebt.

Facebook doet ik alleen via mijn computer en dat werkt prima voor mij.

Ik zeg altijd tegen de mensen dat ik niet skype want ik wil mijn eigen leven bepalen.

Wat heb ik aan een mooie boswandeling als ik voortdurend naar mijn smartphones moet kijken.

Als ik ga wandelen staat alleen runkeeper aan en mijn zoon weet via google waar ik ben moest er iets gebeuren met mij.

Dan ben ik gelukkig dat ik gewandeld had met mijn hond die superblij is.

Het enige wat mij mag storen is een SMS maar dan moet het ook iets zijn dat belangrijk is en geen dikke zever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok , 

Ik ben ook ooit eens , toen ik nog geen smartphone had 1 dag op op facebook gezeten .

Ik was daar direkt helemaal klaar mee , ik vind dit vreselijk .

Ook doe ik niet aan twitteren  of instagram of hoe het ook allemaal mag heten .

Maar zoals de kinderen mij dan even fijntjes duidelijk maken , dat dit met de leeftijd te maken heeft .

Ik ben blij met zoals ik groot geworden ben , en ben helemaal niet jalours op ze. ik ben wel bang voor de kleinkinderen , wat die allemaal nog mee moeten maken .

 

Maar dit terzijde , ik begrijp dat ik mij hier maar gewoon bij neer moet leggen .

En wat fotograferen betreft kan ik maar beter met m,n  ,,  ouderwetse ,, camera werken 

Als je het hier allemaal mee eens bent , mag je deze discussie afsluiten .

Waarvoor ik je dank zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.